تکمیل دیواره ساحلی پلدختر فروردین ماه سال آینده

پیمانکار طرح دیواره‌های ساحلی در پلدختر گفت: در صورت عدم بارندگی دیواره ساحلی این شهر فروردین ماه سال آینده تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، وحید شیرکش پیمانکار طرح دیواره‌های ساحلی در پلدختر گفت: در صورت عدم بارندگی دیواره ساحلی این شهر فروردین ماه سال آینده تکمیل می‌شود.

وحید شیرکش روز دوشنبه در حاشیه بازدید امام جمعه و دیگر مسوولان از دیواره ساحلی  در پلدختر اظهار داشت: بازسازی دیواره ساحلی رودخانه کشکان پلدختر که در جریان وقوع سیل فروردین ماه سال جاری تخریب شده، توسط شرکت سامان محیط وابسته به بنیاد مسکن در حال انجام است.

او افزود: دیواره ساحلی پلدختر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تنها مرحله دوم بخش شمال شرقی دیواره بالاتر از پل شهدای هفتم باقی مانده است.

پیمانکار طرح دیواره‌های ساحلی در پلدختر گفت: قسمت شمالی دیواره ساحلی پل شهدای دولت به این پل متصل شده و قسمتی از آن که سیل هفتم اسفند ماه جاری شهروندان را نگران کرده بود و بیم آن می‌رفت که آب از سمت دانشکده‌پرستاری وارد شهر شود، بسته شده است.

شیرکش افزود: عملیات بازسازی مرحله اول دیواره ساحلی از سمت ورودی شمالی شهر انجام و دیواره آن بتن ریزی شده است.

او یادآورشد: سیل هفتم اسفندماه مسیر آب رودخانه کشکان را به سمت کارگاه شرکت سامان محیط که در ضلغ غربی شهر پلدختر قرار داشت هدایت کرد و این امر موجب شد که ۲ هفته با خاکریزی توانستیم مسیر آب را تغییر و نقاطی که تکمیل نشده بودند ببندیم.

پیمانکار طرح دیواره‌های ساحلی در پلدختر افزود: دیواره ساحلی حدفاصل پل‌های شهدای هفتم تیر و شهدای دولت که نگران کننده بود چند قطعه انجام شده و پشت دیواره به سمت پل شهدای دولت پر کردیم تا سیلاب به درون بخش غربی شهرپلدختر نفوذ نکند.

شیرکش گفت: تمهیدات تا جایی که امکان دارد انجام شده و در صورت عدم بارندگی دیواره ساحلی شهر تا فروردین ماه تکمیل خواهدشد.

امام جمعه پلدختر نیز گفت: امروز از دیواره ساحلی شهر بازدید شد، پیشرفت خوبی داشته و پیمانکار شرکت سامان محیط اطمینان داده بخش‌های باقیمانده را تکمیل تامشکلی شهر را تهدید نکند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: این دیواره ساحلی با مقاومتی که داشت توانست سیل هفتم فروردین را بدون این که خطری شهر را تهدید کند عبور دهد و قسمت‌های باقیمانده از دیواره ساحلی هم بازسازی می‌شوند و آنچه که اتفاق می‌افتد به خیرو خوشی به پایان برسد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار