پلمب ۷۷ واحد صنفی متخلف در دو شهر مازندران

ماموران نیروی انتظامی ۷۷ واحد صنفی متخلف را در شهرستان‌های بهشهر و جویبار پلمب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان جویبار به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که با همکاری مراجع قضائی، اداره بهداشت و سازمان صنعت، معدن و تجارت این شهرستان به عمل آمد، از کلیه واحد‌های صنفی این شهرستان بازدید شد.

سرهنگ جعفری از پلمب ۳۷ واحد صنفی به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

پلمب ۴۰ واحد صنفی متخلف در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در دستور کار ماموران نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این طرح اکیپ ماموران انتظامی این فرماندهی با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزیرات حکومتی از ۵۰۰ واحد صنفی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ شجاعی گفت: در این بازدید ۴۰ واحد صنفی به علت تخلف از مقررات ابلاغی پلمب و به ۲۰۰ واحد نیز تذکر و اخطار پلمب داده شد.

او افزود: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار