بسته حوادث

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۵۲ هزار عدد انواع مواد محترقه به همراه ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم پودر اکلیل سرنج در شهرستان کرمانشاه و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : در ایام منتهی به چهارشنبه پایان سال، کار بازرسی از واحد‌های صنفی مختلف توسط پلیس شدت گرفته است.

او گفت : در همین راستا و طی یک هفته اخیر ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در بازرسی‌های خود موفق به کشف حدود ۵۲ هزار عدد انواع مواد محترقه شدند.

 براری گفت: از دیگر کشفیات پلیس در این راستا می‌توان به کشف حدود ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم پودر اکلیل سرنج اشاره کرد

67 هزار حبه قرص روانگردان در کرمانشاه کشف شد

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۶۷ هزار حبه قرص روانگردان با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

حسین براری افزود: این مقدار قرص روانگردان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط مختلف شهر کرمانشاه کشف شد.

او افزود: همچنین در این طرح ۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف و ۱۸۸ عدد قلیان نیز جمع آوری شد.

 براری پلمب ۶ باب قلیانسرا، دستگیری ۲ قاچاقچی و جمع آوری ۱۰ معتاد متجاهر را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد

کاهش ۱۰ درصدی تصادفات درون شهری کرمانشاه/اصلاح ۶۶ نقطه حادثه خیز 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از کاهش ۱۰ درصدی تصادفات خسارتی، جرحی و فوتی درون شهری طی ۱۱ ماه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد. 

"فضل الله شیری" افزود: از ابتدای فروردین تا پایان بهمن امسال، ۱۱۵ نفر در حوادث رانندگی درون شهری جان خود را از دست داده و ۴ هزار و ۸ نفر نیز زخمی شدند که در افراد فوتی ۲۴ نفر افزایش، اما در زخمی‌ها ۹۸ نفر کاهش داشته ایم.

او افزود: آمار برخورد با رانندگان متخلف توسط پلیس راهور استان امسال ۳۸ درصد افزایش داشت و این افراد در مجموع بالغ بر ۴۰۳ میلیارد ریال جریمه شدند.

شیری از رشد ۱۳ درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز و ۶۲ درصدی برخورد با تخلفات ساکن مانند توقف‌های دوبل، سدمعبر، حریم میدان و ... خبر داد و گفت: در ۱۱ ماهه امسال برخورد با تخلف موتورسواران نیز ۶ درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: در این مدت توقیف خودرو‌های متخلف ۲۰ و موتورسیکلت نیز ۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

او با اشاره به انجام شماره گذاری برای ۱۰۹ هزار و ۱۹۹ دستگاه خودرو و ۲ هزار و ۹۴۴ دستگاه موتورسیکلت، افزود: ۵۹ دستگاه خودروی فرسوده نیز اسقاط شدند.

شیری گفت: تا ابتدای اسفند امسال، ۶ هزار و ۵۹۷ نفر از خدمات گواهینامه شامل صدور، تعویض، تمدید و دریافت المثنی بهره‌مند و در مقابل تعداد ۱۶۰ جلد گواهینامه از افراد متخلف به خاطز نمرات منفی دریافتی ضبط شد.

این مقام انتظامی گفت: در مدت زمان یاد شده ۵ هزار و ۷۹۴ فقره پرونده برای افراد معترض جهت رسیدگی به وضعیت جریمه‌ای و یا سایر تخلفات تشکیل و به آن‌ها رسیدگی شده است.

شیری با اشاره به اصلاح ۶۶ نقطه حادثه خیز با همکاری شهرداری، از ثبت ۱۰ هزار و ۳۴۹ تخلف توسط دوربین‌های ثابت و سیار سطح استان خبر داد.

او ۸۴ درصد علت وقوع سوانح درون شهری را خودرو‌های سواری عنوان کرد و گفت: ۶۹ درصد افراد جان باخته در سوانح را آقایان و ۳۱ درصد را نیز بانوان تشکیل می‌دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: ۲۱ درصد متوفیان ۷۰ سال به بالا سن داشته اند و ۲۰ درصد نیز بین ۵۵ تا ۷۰ سال بوده اند، همچنین ۹ درصد افراد فوت شده نیز کمتر از ۱۸ سال سن داشته اند.

شیری گفت: ۳۶ درصد علت فوت به خاطر ضربه به سر و ۲۹ درصد نیز به خاطر خونریزی‌های داخلی ناشی از شدت ضربه‌های وارده بوده است.

او با بیان اینکه ۵۶ درصد تصادفات درون شهری در ساعات روز و ۴۸ درصد آن‌ها نیز در خیابان‌های اصلی بوده است، گفت: طبق بررسی‌های بعمل آمده ۶۸ درصد عابران فوت شده لباس تیره به تن داشته اند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار