به منظور پیشگیری از کرونا؛

اعتبار پروانه کسب تا پایان فروردین ماه سال جدید

رئیس اتاق اصناف شهرستان مهاباد گفت: مدت اعتبار پروانه کسب تمدید می‌شود.

لاجانی رئیس اتاق اصناف شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت موازین بهداشتی و جلوگیری از تجمعات به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری مدت اعتبار پروانه کسب در شهرستان مهاباد تمدید می‌شود.

او در خصوص درخواست مغازه داران برای تمدید پروانه کسب افزود: پیرو درخواست و مراجعه تعدادی از شهروندان برای تمدید پروانه کسب‌های مقتضی شده مهلت پروانه کسب تا پایان فروردین ماه اعتبار دارند.

لاجانی با اعلام اینکه برای تمدید پروانه کسب نیاز به حضور در اتاق اصناف نیست، اضافه کرد: تمام پروانه کسب‌ها دارای اعتبار بوده و شهروندان از سامانه تلفن گویا ۱۲۴ مرکز ارتباطات مردمی اداره صنعت و معدن برای پاسخگویی به مشکلات و پرسش‌ها استفاده نمایند، و مراجعات غیرضروری را به آینده موکول کنند.

پروانه کسب مجوزی است که طبق مقررات به منظور شروع و ادامه کسب و کار یا حرفه به صورت موقت یا دائم به فرد یا افراد صنفی برای محل مشخص یا وسیله کسب معین داده می‌شود، پروانه کسب موقت تنها برای یک بار صادر می‌شود و مدت اعتبار پروانه کسب موقت یک سال و پروانه کسب دائم پنج سال است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.