براساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا:

تعطیلی صنوف پرخطر تا اول اردیبهشت ماه سال جاری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: صاحبان صنفی که پرخطر هستند حق فعالیت صنفی را نداشته و با آنان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

تعطیلی صنوف پرخطر تا اول اردیبهشت ماه سال جاریمحمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: تعطیلی صنوف پرخطر تا اول اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و در صورت فعالیت و تخلف هرکدام از صنوف پرخطر بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا به جریمه مالی محکوم می‌شوند.

او با بیان اینکه فعالیت اصناف پرخطر تهدیدی برای حفظ سلامت شهروندان در روز‌های کرونایی محسوب می‌شود، افزود: علاوه بر محکومیت مالی تا یک ماه حق فعالیت در واحد صنفی خود را نداشته و پلمب هم صورت می‌گیرد.

جهین اظهار داشت: فقط اصناف صنعتی شامل ابزارآلات ساختمانی و کالای برق با رعایت موارد بهداشتی می‌توانند فعالیت داشته باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اعلام اینکه تاکنون ۱۷۳ واحد صنفی که دستورات ستاد مبارزه با کرونا را نادیده گرفته بودند پلمب شدند، تصریح کرد: همچنین بیش از ۷۰۰ اخطاریه تاکنون صادر شده است.

جهین از شهروندان خواست در صورت مشاهده و باز کردن صنوف پرخطر می‌توانند با سامانه ۱۲۴ سازمان تماس و تخلف آنان را گزارش دهند.

انتهای پیام / س خ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.