برای پیشگیری از کرونا صورت می‌گیرد؛

لزوم متوقف شدن واحد‌های غذا خوری و اغذیه فروشان در مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: برای پیشگیری از بیماری کرونا، واحد‌های غذا خوری و اغذیه فروشی در مهاباد متوقف می‌شوند.

جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: طبق اطلاعیه ستاد مبارزه با کرونا ویروس و با هدف جلوگیری از شیوع این بیماری تمام واحد‌های صنفی شامل قنادی ها، غذا خوری، ساندویچی، کبابی و آبمیوه فروشی‌های سطح شهر از فردا ظرف ۴۸ ساعت آینده باید فعالیت خود را متوقف کنند.

او با بیان اینکه در صورت مشاهده هر گونه فعالیت واحد‌های صنفی فوق برابر قانون با آنان برخورد می‌شود، افزود: متوقف شدن واحد‌های صنفی از فردا مورخه ۲۱ /۱۲ /۹۸ در این شهرستان اجرا و به آن دسته از پروتئینی‌های سطح شهر که اقلام آن‌ها فاسد شدنی است مهلت ۴۸ ساعته داده می‌شود.

جهین اضافه کرد: همچنین به قنادی‌های سطح شهرستان تا روز پنجشنبه مورخه ۲۲/ ۱۲/ ۹۸ فرصت داده می‌شود تا وسایل فاسد شدنی خود را جمع آوری و نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند.

او با اعلام اینکه اتحادیه‌ها نیز بر این تعطیلی نظارت می‌کنند، اظهار داشت: بر این اساس فعالیت صنوفی که ضرورتی بر دایر بودن آن‌ها در طول روز وجود ندارد، و باعث منتقل شدن ویروس کرونا می‌شود موظف به تعطیلی است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد شهرستان مهاباد از مسوولان این شهرستان خواست تمام اماکنی که در آن تجمع مردم صورت می‌گیرد را تعطیل اعلام کنند تا از گسترش این ویروس در جامعه جلوگیری به عمل آید.

جهین همچنین از تمام صنف داران سطح شهر که به صورت داوطلبانه و خودجوش مغازه‌های خود را تعطیل کردند تشکر و قدر دانی کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را با سامانه رایگان ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در میان بگذارند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.