تشکیل ۱۵ فقره پرونده تخلف در حوزه سلامت در مهاباد

مسئول نظارت و بازرسی اصناف مهاباد گفت: در بازرسی روزانه از واحد‌های صنفی عرضه مواد بهداشتی ۱۵ واحد صنفی ملزم به پرداخت جریمه شدند.

شریف زاده مسئول نظارت و بازرسی اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس، با انجام بازرسی‌های مستمر برای جلوگیری از سوء استفاده سود جویان در حوزه سلامت با مشارکت نهاد‌ها و ارگان‌های ذیربط ۱۵ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

او با بیان اینکه ۴۵ مورد بازرسی در این زمینه صورت گرفته است، افزود: عمده تخلف واحد‌های صنفی در حوزه سلامت گرانفروشی، عرضه نکردن، صادر نکردن فاکتور، احتکار و ... بوده است.

شریف زاده با اعلام اینکه به منظور نیاز شهروندان به محلول‌های ضد عفونی و ماسک ۲ واحد تولیدی در سطح شهرستان اقدام به تهیه آن‌ها می‌نمایند، اضافه کرد: محلول‌های تولید شده در بطری‌های نیم لیتری و با قیمت مصوب هر بطری ۲۰۰ هزار ریال در بین شهروندان و ماسک‌ها یک بار مصرف که با قیمت مصوب ۱۰ هزار ریال توزیع می‌شود.

مسئول نظارت و بازرسی اصناف مهاباد گفت: تمام مراحل توزیع و پخش تولیدات الکل، دستکش و ماسک در شهرستان مهاباد با حضور بازرس مقیم از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت می‌گیرد.

شریف زاده اظهار داشت: و همچنین بازرسی‌های مستمر و شبانه روزی بازرسان سازمان از مراکز توزیع اقلام فوق از جمله داروخانه ها، فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی و بهداشتی مورد پایش و رصد قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.