اتاق اصناف مهاباد پاسخگوی سوالات مردمی در خصوص تعطیلی واحد‌های صنفی

رئیس اتاق اصناف شهرستان مهاباد گفت:شهرواندان از طریق تماس با شماره ۱۲۴ سوالات و گزارشات خود در زمینه تعطیلی اصناف برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، لاجانی رئیس اتاق اصناف شهرستان مهاباد گفت: اتاق اصناف این شهرستان هر روز از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ از طریق شماره تلفن ۴۲۴۴۹۹۷۴ و ۱۲۴ پاسخگوی سوالات و گزارشات مردمی درخصوص تعطیلی اصناف برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

او افزود:همزمان گشت‌های اماکن عمومی و بازرسان اتاق اصناف و بهداشت محیط در سطح شهرستان به صورت مستمر بر تعطیلی اصناف اعلام شده نظارت می کنند و در صورت مشاهده فعالیت واحد‌های صنفی با آن‌ها برخوردمی کنند.

لاجانی اضافه کرد: فروشگاه‌های مواد غذایی و سوپر مارکت ها، واحد‌های عرضه کننده گوشت و مواد پروتئینی، واحد‌های نانوایی، واحد‌های میوه فروشی، واحد‌های عرضه کننده مواد بهداشتی، دستکش و اقلام یکبار مصرف و واحد‌های تولیدی صنفی مرتبط با اقلام بهداشتی می‌توانند نسبت به ارائه خدمات به مردم فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داوود
۱۴:۵۸ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
با عرض سلام وادب چرا به بازار سر نمی زنید که بدانید درچه حال است به خدا از گرانی مردم به ستوه آمده اند .شما بگید ما چکار کنیم .امروز رفتم گوجه فرنگی بخرم کیلویی ۲۲هزارتومان .ولا خوردنش حرام است .اقلا هفته ای یک دفعه به بازار سری بزنید .با تشکر