اخبار حوادث امروز بیست و هفتم اسفند ماه ۹۸؛

از دستگیری سارق درب منهول‌های فاضلاب تا انهدام باند سارقان به عنف طلاجات

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و هفتم اسفند سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه بیست وهفتم ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستبند پلیس بر دستان سارق درب منهول

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: وقوع چند فقره سرقت درب منهول‌های فاضلاب در نقاط مختلف شهر آبادان به ویژه منطقه احمدآباد توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ؛ سبب نارضایتی شهروندان به ویژه رانندگان وسایل نقلیه به سبب سقوط در این منهول‌ها شده بود که بر همین اساس بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی پس از اطلاع از وقوع سرقت‌ها در نقاط مختلف شهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی، وی را دستگیر و خودرو پراید ایشان نیز توقیف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان با اشاره به اینکه سارق در بازجویی با پلیس به ۱۲ فقره سرقت درب منهول فاضلاب معترف گردیده گفت: پس از تشکیل پرونده سارق از طریق مرجع قضایی راهی زندان شد.

دستگیری ۳ سارق به عنف و متلاشی شدن اعضاء کامل این باند

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال دستگیری سرشاخه سه سارق در ۱۲ اسفند سال جاری و متواری بودن همدستان او؛ شناسایی و دستگیری اعضاء کامل باند سرقت‌های خشن در اولویت کارآگاهان پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته؛ و سرانجام با تحقیقات اطلاعاتی و میدانی محل اختفاء مجرمان متواری را در دو شهرستان همجوار شناسایی و طبق هماهنگی‌های قضایی انجام شده طی دوعملیات همزمان پلیسی دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت گردیدند.

او با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده به ۹ فقره سرقت به عنف طلاجات از بانوان تحت پوشش مسافر و تهدید آن‌ها با سلاح سرد وگرم و همچنین به ۱۷ فقره سرقت داخل خودرو که ۸ فقره از این سرقت‌ها به شیوه ابتدا سرقت خودرو سپس اوراق نمودن و رها سازی آن در حاشیه شهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی آبادان افزود: خوشبختانه از زمان دستگیری سردسته این مجرمان شاهد کاهش چشمگیر سرقت‌های به عنف در آبادان بوده ایم که با دستگیری اعضاء کامل این باند انتظار میرود این قبیل سرقت‌ها در آبادان به حداقل ممکن برسد؛ سارقان دستگیر شده طبق هماهنگی قضایی جهت شناسایی مالباختگان؛ کشف سلاح‌های بکار رفته در سرقت و همچنین تکلیف اموال مسروقه کماکان در اختیار پلیس آگاهی آبادان قرار دارند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.