سرقت از خانه دایی در شب میهمانی

مرد جوان که با سوء استفاده از اعتماد دایی خود به خانه‌اش دستبرد زده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،دوازدهم آذر امسال یکی از شهروندان با حضور در کلانتری ۱۶۴ قائم (عج) مأموران را در جریان سرقت خانه‌اش درمحله اقدسیه قرار داد و پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی فرستاده شد.

شاکی در این باره گفت: پنجشنبه شب در خانه خواهرم در محله چیتگر میهمان بودیم که حدود ساعت ۱۱ شب یکی از همسایگان با من تماس گرفت و گفت، در آپارتمان من باز است و خانه به هم ریخته است. با عجله به خانه رفتم و متوجه شدم گاو صندوقی که در اتاق خواب بوده و اموال و مدارکم از قبیل طلا‌ها وهمه مدارک هویتی و وجه نقد به ارزش سه میلیارد ریال به سرقت رفته است. پس از اظهارات شاکی کارآگاهان به محل سرقت اعزام شدند و با توجه به نوع سرقت احتمال وقوع سرقت توسط یکی از آشنایان و بستگان مالباخته قوت گرفت که دوباره شاکی به پلیس آگاهی دعوت و از وی تحقیقات جامعی صورت گرفت. سرهنگ کارآگاه «قاسم دستخال» رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در تشریح این خبر گفت: مالباخته مدعی شد روزی که به منزل خواهرش رفته سوئیچ خودرو را به خواهر‌زاده‌اش پویا ۳۲ ساله برای نصب سیستم صوتی تحویل داده که پس از نصب سیستم صوتی سوئیچ را بازگردانده، اما با اینکه همسر و فرزندش آنجا بودند از خانه خارج شد و دیگر تا آخر شب برنگشت. با اظهارات شاکی کارآگاهان با یکسری اقدام‌های پلیسی و هماهنگی بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران یکم اسفند پویا را به پایگاه یکم احضار کردند که پس از چندین بار تحقیقات و بازجویی با توجه به اظهارات ضد و نقیض در نهایت لب به اعتراف گشوده و به سرقت از خانه دایی‌اش اعتراف کرد.

پویا به کارآگاهان گفت، دسته کلید خانه دایی‌ام را از خودرواش برداشتم و با دو نفر از دوستانم به‌نام‌های کامران و سیروان گاو صندوق دایی‌ام را سرقت و بلافاصله به‌سمت کرج حرکت کردیم و در محلی خلوت در آن را باز کرده و اموال با ارزش داخل آن را تقسیم کردیم. با اعتراف صریح پویا هر دو همدست وی نیز در چهارم اسفند ماه دستگیر شدند و متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی برای کشف اموال سرقتی در اختیار تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار حوادث ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.