توزیع ۶۰ بسته معیشتی بین مددجویان بهشهری از محل موقوفات

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر از توزیع ۶۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در روستا‌های این شهرستان خبر داد.

محمدحسین فاضلی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از توزیع ۶۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در روستا‌های این شهرستان خبر داد و گفت: این بسته‌ها از محل عواید موقوفات مرتبط و با کمک خیرین تهیه و با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بین خانواده‌های مددجویان توزیع شده است.

او خدمت به مردم و کمک به هم‌نوعان را یکی از مسائل ضروری دانست و افزود: مجموعه اوقاف و امور خیریه همه ساله در روز‌های پایانی سال با توجه به رسالت خود اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های مددجویان می‌کند.

فاضلی گفت: با توجه به روز‌هایی که ویروس منحوس کرونا به کسب و کار بسیاری از خانواده‌های مددجو صدمه وارد کرده توزیع بسته‌های معیشتی در روز‌های پایانی سال ضرورت دارد و در این راستا طرح آستان آسمانی با رویکرد اجتماعی در شهرستان بهشهر اجرا شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر افزود: جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسته‌های معیشتی مقابل درب خانه افراد مددجو با رعایت نکات بهداشتی توزیع شده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.