استمهال اقساط واحدهای تولیدی متأثر از کرونا

دبیر هماهنگی شورای بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد از تعویق بازپرداخت اقساط تسهیلات برای واحدهای تولیدی متأثر از کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، دانش آموز دبیر هماهنگی شورای بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد از استمهال اقساط واحد‌های تولیدی که به دلیل شیوع کرونا خسارت دیدند خبر داد و گفت: چنانچه این واحد‌ها اقساط معوق نداشته باشند مشمول دستورالعمل بانک مرکزی قرار می گیرند.

دانش آموز افزود: اقساط تسهیلات قرض الحسنه که اقساط آن‌ها به روز باشد مشمول این طرح می‌شود.

فرح بخش مدیر عامل بانک کشاورزی استان هم از افزایش مهلت بهره مندی از اعتبارات اشتغال روستایی بند الف تبصره ۱۸ و وجوهات کمیته امداد تا چند ماه آینده خبر داد .

او افزود: بر اساس بخشنامه‌های بانک مرکزی، برای تسهیل در وصول مطالباتی که مهلت آن تا پایان امسال تعیین شده بود، فرصت پرداخت این مطالبات هم تاپایان فروردین ماه، تمدید شده است.

مدیرعامل بانک کشاورزی استان استمهال در پرداخت دیون کشاورزان تا پایان فروردین ماه را از دیگر دستورالعمل‌های ابلاغی برشمرد.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسامه آگه
۱۷:۱۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
همش دورغه فقط دروغ بدین به خورد مردم من وام گرفتم بانک خودش از حساب برداشت کرده بابت قسط اسفند ماه هم وام قرض الحسنه داشتم هم وام معمولی ۱۸درصد سود