تسهیل در پرداخت اقساط برای بدهکاران بانکی

مسوول کمیسیون بانک های کهگیلویه وبویراحمد گفت: طبق دستورالعمل بانک مرکزی مشتریانی که بدهی غیرجاری ندارند، می‌توانند اقساط ماه‌های اسفند ۹۸، فروردین و اردیبهشت ۹۹ را به پایان دوره بازپرداخت تسهیلات منتقل کنند.

تسهیل در پرداخت اقساط برای بدهکاران بانکیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، مسوول کمیسیون بانک های کهگیلویه وبویراحمد گفت: طبق دستورالعمل بانک مرکزی مشتریانی که بدهی غیرجاری ندارند می توانند اقساط ماه های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت نود و نه را به پایان دوره بازپرداخت تسهیلات منتقل کنند و در این مدت هیچ گونه جرائم تاخیر و سود مازاد به این اقساط تعلق نمی گیرد.
 
 دانش آموز با بیان اینکه شعبه های بانکی هر روز برای گندزدایی و میکروب زدایی محیط کار با مواد ضد عفونی اقدام می‌کنند افزود: خودپردازهای بانک ها روزانه حداقل دو بار ضدعفونی می‌شوند همچنین لازم است مردم نیز بهداشت فردی را در صورت استفاده از خودپردازها رعایت کنند.
 
 او اضافه کرد: بانکها تا اطلاع ثانوی از تشکیل پرونده اعتباری برای پرداخت تسهیلات خودداری می کنند مگر اینکه تسهیلات مربوط به تهیه و تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده باشد.
 
مسئول کمیسیون بانک های استان ادامه داد: اسکناس از جمله ابزارهای انتقال سریع ویروس است باید همه شعب بانک‌ها از پرداخت وجه نقد به مشتریان خودداری کنند.
 
گفت: با توجه به اینکه همه بانک ها از سیستم بانکداری الکترونیکی برخوردارند لذا مشتریان برای نصب نرم افزار مربوط بر روی گوشی تلفن همراه و انجام امورات بانکی به صورت غیر حضوری اقدام کنند.
 
دانش آموز از مردم خواست به جز برای انجام موارد ضروری از تردد در شعب بانک‌ها خودداری کنند.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.