نماینده دادسرای عمومی و انقلاب استان در گشت‌های شورای حفظ حقوق بیت المال گفت:گشت‌های نوروزی حفاظت از اراضی و منابع ملی در ایام نوروز تعطیل بردار نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی غلامی قاضی و نماینده دادسرای عمومی و انقلاب استان در گشت‌های شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: با ساخت و ساز‌های غیر مجازمخصوصا در ایام نوروز با جدیت برخورد می‌شودو در این خصوص با احدی تعارف نداریم.

او تصریح کرد: رفع تصرف و جلوگیری از آن باید با اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه مورد توجه همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

نماینده دادسرای عمومی و انقلاب استان در گشت‌های شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: در دفاع از حقوق عمومی و صیانت از اراضی ملی با احدی تعارف نداریم و در چهارچوب قانون با مجرمین و متخلفین برخورد می‌کنیم.

غلامی افزود: گشت‌های مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال استان برای رفع تصرف از اراضی ملی و دولتی، اعاده اراضی زراعی مورد تغییر کاربری غیر مجاز قرار گرفته و همچنین جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز به صورت مستمر و شبانه روز ادامه خواهد داشت.

او تصریح کرد: طرح نوروزی گشت مشترک شورای حفظ بیت المال با مشارکت دستگاه‌های تابع به صیانت اوقاف، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آستان قدس، با هدف پیشگیری و برخورد باهرگونه تصرف غیر قانونی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در ایام نوروز اجرا می‌شود.
نماینده دادسرای عمومی و انقلاب استان در گشت‌های شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: وظیفه همه ما دفاع از حقوق عمومی وحفظ بیت المال که وظیفه قانونی و شرعی آحاد مردم و مدیران دستگاه‌های متولی است.

غلامی افزود: این وظیفه و جبران عقب افتادگی با روحیه بسیجی و جهادی امکان پذیر است.

او ادامه داد: غفلت ازتخلفات کوچک موجب خسارات بزرگتربه جامعه می‌شود.

نماینده دادسرای عمومی و انقلاب استان در گشت‌های شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: در سال قبل، شناسایی و رفع تصرف و اعاده به وضع سابق، شاهد بازگشت مقادیر قابل توجهی اراضی ملی و منابع طبیعی به بیت المال بودیم.

انتهای پیام//ف. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.