با خودرو‌هایی که بی‌جهت تردد داشته باشند، برخورد می‌کنیم

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با افرادی که هنجارشکنی کنند برخورد می‌شود. همچنین خودرو‌هایی که تردد بی‌جهت داشته‌باشند، توقیف خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی مشهد در برنامه تلویزیونی اشاره صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: به واسطه آسیب و خطراتی که چهارشنبه آخر سال برای مردم مخصوصا طیف جوانان و سلامت جامعه دارد، اولویت اول پلیس شناسایی و برخورد با تهیه‌کنندگان و مراکز ساخت و تولید به صورت زیرزمینی است که بخش عمده‌ای از آن‌ها توسط پلیس شناسایی شده و همکاران اطلاعات و پلیس مشهد با هماهنگی دستگاه قضایی برخورد جدی با آن‌ها را خواهند داشت.

او ادامه داد: در مرحله بعد طبیعتا ارائه هشدار‌ها و توصیه‌ها به خانواده‌ها و تهیه بروشور و توزیع آن در میان مردم است و تاکید می‌کنم که مردم به این توصیه‌ها توجه کنند. تاکنون برخورد، شناسایی و یا دستگیری افراد که در این راستا فعالیت می‌کردند را داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: الان مدتی است که تمامی مسئولان و مردم اهتمام جدی را در بحث پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا که در سطح جامعه نگرانی جدی را برای مردم ایجاد کرده، دارند و طبیعتا پلیس نیز در کنار مردم در بحث برخورد با احتکار و موضوعاتی که با آرامش و سلامت مردم سروکار دارد در کنار مسئولان به خصوص وزارت بهداشت و علوم پزشکی است.

سرهنگ صارمی ادامه داد: خودرو‌هایی که تردد بی‌جهت داشته‌باشند، توقیف خواهند شد و با افراد هنجارشکن نیزبرخورد می‌شود. همچنین تیم پزشکی نیز حضور دارد و در صورت مشاهده فرد مشکوک به کرونا ۱۴ روز قرنطینه را اعمال خواهند کرد.


او در پاسخ به سوالی مبنی بر بی‌توجهی به تماس‌های مردمی با شماره ۱۱۰، گفت: اکثر کشفیات ما بر مبنای اطلاعات مردمی و تماس با شماره ۱۱۰ است. نیرو‌های ما در چهارشنبه آخر سال در تمام نقاط حضور دارند و در صورت وجود مشکل در کمترین زمان در خدمت مردم خواهند بود.

فرمانده انتظامی مشهد در رابطه با روش‌های مقابله با نمایشگاه‌داران ماشین با وجود اعلام تعطیلی، گفت:اصناف خود دارای اتحادیه و بازرس‌های اتحادیه هستند، اما بازرس اماکن در بازدید‌ها حضور دارد و در صورت مشکل به محل مراجعه خواهد کرد، تلاش ما این است که مشکل ابتدا در سطح اتحادیه حل شود. در خصوص نمایشگاه‌داران ماشین اعلام شد در روز می‌توانند نیم ساعت در محل کار خود حضور داشته باشند که امیدواریم کسبه از این موضوع سوءاستفاده نکنند.

سرهنگ صارمی ادامه داد: تاکید داریم که خانواده‌ها تردد فرزندان خود را کنترل کنند و در صورت اطلاع از نگهداری مواد محترقه سریعا به ما اعلام کنند و همکاران ما ۲۴ ساعته پذیرای تماس‌های مردم هستند.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.