بسته اخبار حوادث امروز ۲۷ اسفند ماه ۹۸؛

سارق حرفه‌ای در آمل دستگیر شد/دستگیری ۱۱ سارق حرفه‌ای در کلاردشت

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۲۷ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث سه شنبه ۲۷ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق با ۲۴ فقره سرقت در آمل

سرهنگ نعمت اله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان آمل تیم ویژه عملیاتی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ آزادی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهم، گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۴ فقره سرقت در این شهرستان اقرار کرد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت و پاسخگویی به مطالبات مردمی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: ماموران راستای اجرای این طرح ماموران ضمن انجام گشت‌های هدفمند، موفق به شناسایی و دستگیری ۱۱ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به این که متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند گفت: در ادامه این طرح از ۱۶۰ واحد صنفی این شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بازدید شد که ۲۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط قانونی و صنفی پلمپ و به ۴۰ واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمب داده شد.

او از توقیف ۳۷ خودرو و ۲۰ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و گفت: در ادامه این عملیات نیز به منظور مقابله با سوداگران مرگ ۳ معتاد متجاهر و ۲ خرده فروش مواد افیونی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

کشف ۱۹ فقره سرقت در طرح ارتقا امنیت اجتماعی فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود:۵ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ هاشم پور از توقیف ۱۵ دستگاه خودرو و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و گفت: کشف ۱۹ فقره سرقت اماکن خصوصی – منزل از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

دستگیری عامل تهیه و توزیع مواد محترقه در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

او افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهم حین تولید مواد انفجاری دستگیر و در بازرسی از وی ۵ کیلو مواد آتش زا کشف کردند.

دستگیری سارقان باغات و مزارع کشاورزی در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی در منطقه امیرآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه امیر آباد قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارقان را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴ فقره سرقت از باغات این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار