معاون عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در پی تاکید شهردار و رئیس شورای شهر مشهد مبنی بر اجرای طرح تردد زوج و فرد خودرو‌ها از در منزل با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این موضوع درجلسه شورای همتای استان مطرح و تصویب شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،خلیل الله کاظمی معاون عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: باتوجه به این موضوع تدارکات لازم برای نصب نرم افزار مورد نیاز در طول ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده انجام و طرح تردد زوج و فرد خودرو‌ها از درب منازل اجرا خواهد شد

او افزود: پلاک خودور‌های متخلف از طریق ۴۰۵ دوربین نظارت تصویری، ۱۱۰ دوربین ثبت تخلفات و ۵ خودرو دارای دوربین ثبت تخلف ثبت خواهد شد.

معاون شهرداری مشهد گفت:تاریخ دقیق اجرای طرح زوج  و فرد خودرو‌ها از درب منزل با هماهنگی سایر نهاد‌های ذیربط در روز‌های آینده اعلام می‌شود.

کاظمی ادامه داد: در مرحله اول به خودرو‌های متخلفی که پلاک آن‌ها از سوی دوربین‌ها ثبت شود از طریق پیامک اخطار داده شده و درمرحله بعد جریمه خواهند شد.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
مهدی
۲۰:۰۱ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام طرح زوج فرد از کی صورت گرفته یا میگیره
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
ایااین طرح اجراشده است ازچه تاریخی وازکجابایدباخبرشویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
توروخدا اجرای این طرح رو اطلاع رسانی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
واقعا متاسفم از طرح اشتباهتون برای مردم اینقدر بد بختی درست نکنید این مشکلات زیاد گربانگیرتان میشود مردم صبرشان سریز شده