مدیرعامل سازمان آتش نشانی خبرداد؛

شهروندان از روشن کردن آتش در پارکینگ منازل خودداری کنند

داوری درباره تمهیدات آتش نشانی برای شب سه‌شنبه آخر سال توضیحاتی داد.

تمهیدات آتش نشانی برای شب سه‌شنبه آخر سال/ شهروندان از روشن کردن آتش در پارکینگ منازل خودداری کنندمهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، تمهیدات این سازمان برای امشب اظهار کرد: ما علاوه بر ۱۳۰ ایستگاه آتش نشانی که در سطح شهر مشغول خدمت رسانی هستند، ۴۷۰ نقطه را به عنوان استقرار خودرو‌ها و تجهیزات و نفرات آتش نشانی در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در میادین، تقاطع‌ها و خیابان‌های پرتردد باتوجه به سوابق گذشته مستقر هستیم، گفت: روزانه حدود ۱۵۰۰ آتش نشان در ایستگاه‌ها مشغول خدمت هستند و تقریبا ۳۰ درصد نیروهای استراحت را نیز فراخوان کردیم.

او ادامه داد: ۱۲۰۰ نفر در ایستگاه‌ها برای کمک به سازمان و امداد رسانی سریع‌تر و با کیفیت‌تر به مردم حضور دارند.

داوری با بیان اینکه با آمادگی کامل در خدمت مردم هستیم و مردم هم لطفا به نکات و توصیه‌ها دقت کنند، گفت: باتوجه به توصیه در خانه ماندن که به همه‌ی بخش‌های جامعه ارائه شده مهم‌ترین توصیه‌مان این است کار‌هایی را که شاید در بیرون از خانه و در سال‌های قبل انجام می‌دادند را امسال در داخل منازل انجام ندهند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: چراکه اگر کار‌های کم خطر را نیز بخواهند در پارکینگ منازل و... انجام دهند بسیار پرخطر است و پتانسیل حوادث سنگینی را دارند.

او گفت: از مردم خواهش میکنم که از روشن کردن آتش در داخل پارکینگ و محوطه منازل به شدت خودداری کنند.

داوری بیان کرد: امروز کادر درمان ما بسیار درگیر کرونا است و اگر قرار باشد آسیب دیدگی و شرایط سخت‌تری به آن‌ها اضافه شود انصاف نیست و دور از مسئولیت اجتماعی هر فرد و هر شهروند است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار