سرباز وظیفه، حین تعمیر پل شناور دهستان عنافچه جان باخت

فرمانده گروه ۴٢٢ مهندسی اهواز گفت: امروز یک سرباز وظیفه حین تعمیر پل شناور دهستان عنافچه از توابع کلانشهر اهواز جان خود را از دست داد.

سرباز وظیفه، حین تعمیر پل شناور دهستان عنافچه جان باختسرهنگ مراد ملکی فرمانده گروه ۴٢٢ مهندسی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در تشریح چگونگی جان باختن سرباز وظیفه، حین تعمیر پل شناور دهستان عنافچه گفت: با عنایت به حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران و گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی در بحث مردم یاری و روان سازی پل شناور PMP در منطقه ملاثانی، مدت ۵ سال از ایجاد ارتباط بین ده‌ها روستا در منطقه عنافچه و مرکز شهرستان باوی به وسیله این پل می‌گذرد.

او افزود: بارندگی‌های اخیر و سیل آسا در استان و شهرستان باوی و همچنین شدت جریان آب منجر به خارج شدن پل شناور از مسیر اصلی خود شد، لذا برای ترمیم و بازسازی آن دستورات لازم صادر گردید و عملیات اجرای آن آغاز شد.

سرهنگ ملکی تصریح کرد: امروز سه شنبه ۲۷ اسفندماه، حین عملیات ترمیم پل شناور در دهستان عنافچه، یکی از سربازان وظیفه با هویت امیر دریس جان خود را از دست داد.

فرمانده گروه ۴٢٢ مهندسی اهواز ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار این سرباز وظیفه، این گروه همچنان به منظور هرگونه خدمت به مردم شریف شهرستان باوی آماده است و از هیچ تلاشی برای رفاه حال مردم کوتاهی نمی‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.