ساخت پل ثابت بین دهستان عنافچه و شهر ملاثانی در گرو تخصیص اعتبار

فرماندار باوی گفت: ساخت پل ثابت بین دهستان عنافچه و شهر ملاثانی صورت می‌گیرد و اعتبار ساخت این پل از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تامین می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منوچهر ورناصری فرماندار باوی گفت: با تاکید استاندار خوزستان اعتبار ساخت پل برای برقراری ارتباط بین دهستان عنافچه و شهر ملاثانی صورت می‌گیرد که اعتبار ساخت این پل از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تامین می‌شود.

او افزود: مکان یابی و مجوزات لازم برای ساخت پل ثابت بین دهستان عنافچه و شهر ملاثانی شهرستان باوی انجام گرفته و برای آغاز ساخت این پل منتظر تامین اعتبار هستیم.

ورناصری بیان داشت: ساخت پل ثابت برای این دهستان به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و  ۳ ماه پیش قرار بود اعتبار ساخت این پل تامین شود، اما به دلیل تامین نشدن اعتبار، ساخت این پل آغاز نشد.

فرماندار باوی با اشاره به پل شناور این منطقه بیان داشت: ۴ سال پیش ارتش این پل شناور را برای برقراری ارتباط بین دهستان عنافچه و شهر ملاثانی برروی رودخانه کارون نصب و راه اندازی کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: عمر مفید پل‌های شناور زیاد نیست و بعد از مدتی فرسوده و تخریب می‌شوند، روز پنجشنبه هفته گذشته بخشی از این پل به دلیل فرسودگی به زیر آب رفته و راه ارتباطی این دهستان با شهرستان باوی قطع شد و از آن روز تاکنون مردم برای تردد از قایق استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/م

تسهیل تردد بین دهستان عنافچه و شهر ملاثانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۳۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
از بودجه ی استفاده نشده دهیاری ها استفاده کنید
۳۴دهیاری