جزئیات اطلاعات فنی پلی استیشن ۵ امروز منتشر می‌شود

شرکت سونی طی یک توئیت اعلام داشت که امروز رویدادی را به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد و در آن اطلاعات فنی از PS5 را با مخاطبین به اشتراک خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی سرانجام تصمیم گرفت تا خبری منتشر کند و کمی طرفداران کنسول پلی‌ استیشن را امیدوار سازد. این شرکت روز گذشته به صورت رسمی اعلام داشت که در تاریخ ۱۸ مارس، یعنی امروز با برگزاری یک مراسم آنلاین جزئیاتی از اطلاعات فنی و مشخصات دستگاه پلی استیشن نسل پنجم را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این برنامه قرار است تا در بلاگ رسمی پلی استیشن صورت بگیرد.

برگزاری برنامه معرفی مشخصات فنی پلی استیشن ۵

این رویداد کوچک قرار است توسط سرپرست معماری فنی پلی استیشن ۵ اداره و برگزار شود. مارک سرنی همچنین در گذشته نیز اطلاعات دستگاه‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۴ پرو را نیز به همین صورت در اختیار کاربران قرار داده بود. گفتنی است که خبر برگزاری رویداد امروز ابتدا در حساب کاربری توئیتر پلی استیشن ژاپن منتشر شد. و در ادامه این حساب طی یک توئیت دیگر اظهار داشت که اطلاعات مذکور قرار بود تا در کنفرانس Game Developer Conference به اشتراک گذاشته شود که متاسفانه به دلیل شیوغ ویروس کرونا لغو شد.

جزئیات پلی استیشن ۵ امروز منتشر می‌شود

این حساب کاربری در توئیت خود نوشت: " فردا، ۱۸ مارس در ساعت ۹ صبح به وقت اوقیانوس آرام، سرپرست معماری فنی ما یعنی مارک سرنی قرار است تا اطلاعات زیادی را از سیستم طراحی پلی استیشن ۵ در اختیار کاربران قرار دهد. در این رویداد وی همچنین خواهد گفت که دستگاه جدید چه تاثیری در آینده دنیای بازی‌ها خواهد داشت".

این خبر واکنش‌های خوبی را از سوی کاربران به خود گرفت چرا که سر انجام آن‌ها می‌توانند رقابت سونی با مایکروسافت را در ساخت کنسول‌های جدید به طور جدی‌تری زیر نظر قرار دهند. شرکت سونی اخیرا بسیار برای افشای اطلاعات خود محتاط عمل کرده است. این شرکت طرفداران خود را برای مدت طولانی در انتظار اطلاعات فنی دستگاه جدید خود قرار داده و حالا زمان آن است که افراد از انتظار خود دست بکشند. شرکت سونی همچنین جزئیاتی از مسائلی که قصد دارد درباره آن‌ها صحبت کند منتشر نکرده است اما انتظار می‌رود موارد زیادی طی این برنامه معرفی شوند.


بیشتر بخوانید: اقدامات اوبر برای حمایت از رانندگان در خطر ویروس کرونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۳۶ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
چه فایده
ما تو کشوری هستیم که ارزوی بیشتر جوانانش مرگ و راحت شدن از این وضعیته
آخرین اخبار