محصول جدید شرکت اپل در راه است

شواهد حاکی از آن هستند که شرکت اپل سعی دارد با انجام مراحل اداری برای فروش محصول جدید خود، دنیا را برای معرفی یک iPad احیا شده آماده سازد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این امکان وجود دارد که شرکت اپل در حال توسعه یک دستگاه از مدل جدید iPad است. اخیرا یک فرد توانسته با ورود به اطلاعات داده‌های هفته کمیسیون اقتصادی اوراسیا به گزارشاتی از درخواست اجازه فروش برخی دستگاه‌ها در روسیه و کشورهای دیگر دست پیدا کند. بر اساس گفته این شخص برگه درخواست مذکور شامل اطلاعات زیادی نمی‌شده و همچنین مشخص نشده است که چه نسخه از سیستم عامل iOS به iPad مذکور تعلق دارد. در نتیجه کاملا مشخص نیست که آیا iPad جدیدی در راه است و یا این تماما یک شایعه اشتباه بوده است.

احتمال عرضه iPad جدید از سوی شرکت اپل

در گذشته چنین فرم‌هایی تنها یک روز قبل از معرفی نهایی شرکت اپل پر می‌شد و به کمیسیون اقتصادی اوراسیا ارجاع داده می‌شد، در نتیجه می‌توان انتظار داشت که iPad احتمالی در هفته پیشه رو معرفی می‌شود. در همین حال دنیا شرایط بسیار نامناسبی را تجربه می‌کند، در نتیجه امکان دارد شرکت اپل مدتی را برای انتشار اطلاعات عرضه محصول جدید خود صبر کند. حداقل اپل باید تا زمانی که افراد بتوانند از خانه‌ها بیرون بیایند منتظر بماند تا بتواند محصول خود را به فروش برساند. یکی از تحلیلگران شرکت اپل، مینگ چی کو اخیرا اعلام کرده که شرکت اپل در نظر دارد تا یک نمونه احیا شده از مدل iPad Pro با سه لنز دوربین و سنسور سه بعدی را در نیمه اول سال ۲۰۲۰ عرضه کند.

محصول جدید شرکت اپل در راه است

او همچنین اظهار داشت که مدل‌های جدید iPad Pro، iPad mini و iPad ۱۰.۲ اینچی با صفحه نمایش LED تا اواخر سال ۲۰۲۱ به بازار جهانی راه پیدا خواهند کرد. لازم به ذکر است که این صحبت‌ها مربوط به قبل از شیوع کرونا به صورت گسترده بود و حالا این امکان وجود دارد که تمامی برنامه‌های شرکت اپل به تعویق بیفتند. با تمامی این اوصاف، همچنان فرم پر شده برای کمیسیون اقتصادی اوراسیا نشان می‌دهد که شرکت اپل در حال ساخت و توسعه یک دستگاه بسیار جدید است و آن‌ها سعی دارند تمامی مراحل اداری را طی کند تا در زمان برطرف شدن مشکلات جهانی، بدون اتلاف وقت آن را به بازار جهانی عرضه کنند.


بیشتر بخوانید: گوگل نام برخی از گوشی‌های پشتیبانی کننده از پلتفرم استادیا را اعلام کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار