تصاویر و مشخصات فاش شده از گوشی جدید شرکت گوگل

اخیرا تصاویری در صفحات مجازی منتشر شده که در آن برخی از مشخصات سخت افزار گوشی Pixel 4a مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر شرکت گوگل مسیری که انتظار از آن‌ها می‌رود را پیش بگیرد، گوشی هوشمند بعدی که از این شرکت دیده خواهد شد تلفن همراه Pixel 4a در ماه می خواهد بود. اخیرا یک تصویر دیگر از این دستگاه فاش شده که برخی اطلاعات این مدل مورد انتظار را در اختیار کاربران و مخاطبین سراسر اینترنت قرار داده است.

مشخصات لو رفته از Pixel 4a

این تصویر فاش شده از سوی یک گروه برنامه نویسی، نشانگر آن است که گوشی هوشمند شرکت گوگل قطعا با یک رم ۶ گیگابایتی همانند تلفن‌های همراه Pixel 4 و Pixel 4 XL به بازار خواهد آمد. مشخصا این دستگاه قرار است از رم‌های موجود در گوشی‌هایی مانند Pixel 3 و Pixel 3 a XL قدرت بیشتری داشته باشد. گفتنی است در گذشته نیز شایعاتی درباره این نوع رم منتشر شده بود که در ادامه آن اخباری نیز از حضور حافظه داخلی مطابق با ۶۴ گیگابایت را می‌داد.

این اطلاعات نیز در تصویر منتشر شده کاملا قابل روئت هستند و نهایاتا تائید شدند. تصاویر منتشر شده همچنین نشان می‌دهند که گوشی جدید شرکت گوگل قرار است از یک تراشه سریع UFS 2.1 برای حافظه داخلی خود استفاده کند. این یعنی تلفن همراه جدید قرار شده تا سرعت بالاتری نسبت به گذشتگان خود داشته باشد و بتواند با هم رده‌های خود رقابت کند.

تصاویر و مشخصات فاش شده از گوشی جدید شرکت گوگل

از آنجایی که استفاده از نرم‌افزارهای گوشی بسیار زیاد و متداول است کاربران به سرعت حافظه داخلی بالایی نیاز دارند و این امر بسیار مهم است. در اینجا شرکت گوگل نیز تلاش کرده تا با قرار دادن یک تراشه قدرتمند کاربران خود را تا حد امکان راضی نگه دارد. گفتنی است که این مسائل در حال حاضر به صورت رسمی تائید نشده‌اند و تصاویر فاش شده از گوشی از سوی گوگل مورد قبول قرار نگرفته‌اند.

انتظار می‌رود اطلاعات دقیق‌تر و موثق‌تر از الان تا زمان انتشار و عرضه رسمی گوشی هوشمند گوگل شروع به منتشر شدن کنند. با این حال اطلاعاتی که تا به حال نیز به دست آمده بسیار راضی کننده برای علاقه‌مندان این سری واقع شده است. بر اساس اطلاعات موجود انتظار می‌رود این دستگاه در زمان عرضه به قیمت ۳۹۹ دلار به بازار جهانی وارد شود.


بیشتر بخوانید: فیسبوک قابلیت حذف خودکار پیام را به واتساپ اضافه می‌کند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.