جدیدترین شایعات کرونایی شبکه‌ وهابی درباره ایران!

یک شبکه وهابی معاند، شایعات و اخبار کذب و کاملا بی‌اساسی را به وضعیت ایران در روزهای کرونایی نسبت داده‌است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این روزهای سخت و نفس‌گیر که همگی به نوعی در حال مبارزه ومقابله با کرونا هستیم، شاهد شایعات و اخبار جعلی زیادی بوده‌ایم که توسط دشمنان ایران اسلامی و با هدف ایجاد حداکثر فشار روانی بر روی مردم، ساخته و منتشر می‌شوند و متأسفانه مردم ایران ناچار هستند علاوه بر بیماری خطرناک کرونا، با شایعات خطرناک ‌تر کرونایی هم مبارزه کنند. این رسانه‌های معاند، که خود را دوست و همراه مردم ایران در شرایط سختی معرفی می‌کنند، علی‌رغم ادعاهایشان، درنهایت با ساخت هر خبر و ویدئویی، قصد داشته نگرانی‌ و تفرقه در دل مردم نسبت به یکدیگر ایجاد کرده و از داخل به حکومت ضربه بزنند. اما اگر ما مردم، تحت تأثیر این شایعات قرار نگرفته ودر بدترین شرایط، اتحاد و کمک به یکدیگر را فراموش نکنیم، می‌توانیم مثل همیشه پیروز میدان باشیم.

به تازگی یک شبکه وهابی، شایعه‌های جدیدو عجیبی را درباره وضعیت ایران در ورزهای کرونایی منتشر کرده است که برخی از آنان را در اینجا می‌خوانید:

"مسئولان نظام از زمان جنگ برای خودشان ماسک نگه داشتند

در ایران قحطی آمده و مردم غذا ندارند بخورند

سپاه سلاح‌های سنگین به شهرستان‌ها منتقل کرده برای حکومت نظامی"

می‌توانید ویدئویی از گفته‌های عجیب و کذب این شبکه را در ادامه مشاهده کنید:


بیشتر بخوانید: ابراز ارادت کاربران به اهل بیت (ع) با راه اندازی کمپین #به_تو_ازدور_سلام


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
احمق‌های معلون ، اروپا دارد از روش ایران در جهت مبارزه با ویروس کپی برداری میکنددر جهت استفاده ارتش ، ملت ایتالیا در حبس خانگی هستند روزی ۳۰۰-۴۰۰فوت دارد
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۲۳:۴۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام و خسته نباشید به کادر درمان و همه کسانی که در این کشور پهناورد در خدمت مردم است. شبکه وهابیها دروغ میگن .از دروغگو هم انتظاری نیست .