اقدام خیر کرمانی در پیشگری از ویروس کرونا

نویسنده کرمانی کتاب‌های یکصد جلدی مهتاب و کرم شب‌تاب گفت: به منظور خیر فرهنگی، کتاب‌های الکترونیک مهتاب و کرم شب‌تاب به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده می‌شود.

اقدام خیرهنرمند کرمانی در پیشگری از ویروس کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بتول غفاری نویسنده کتاب‌های یکصد جلدی مهتاب و کرم شب‌تاب گفت: نظر به اینکه بیماری کرونا شرایط جدیدی در کشور ایجاد کرده و اولویت نخست، فرهنگ‌سازی در خصوص ماندن مردم در خانه است، در این شرایط خاص، بیشترین دغدغه خانواده‌ها، متنوع کردن اوقات برای کودکان و نوجوانان است و در این راستا و در راستای خیر فرهنگی، کتاب‌های الکترونیک یکصد جلدی مهتاب و کرم شب‌تاب به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده می‌شود.

او افزود: کتاب‌های الکترونیک مهتاب و کرم شب تاب را می‌توان در نشانی الکترونیک http://WWW.mahtab- shabtab.com به شکل رایگان تماشا کرد، ورق زد، دانلود کرد و با صدای نویسنده داستان و تحلیل داستان را گوش داد.

نویسنده کتاب‌های یکصد جلدی مهتاب و کرم شب‌تاب بیان کرد: در پایان تعطیلات به بازدیدکنندگان کتاب‌های الکترونیک مهتاب و کرم شب‌تاب به قید قرعه، باکس پنج‌تایی و ۱۰تاییاز این مجموعه کتاب‌ها جایزه داده می‌شود.

غفاری تصریح کرد: کتاب‌های مهتاب و کرم شب‌تاب به‌صورت رایگان در اختیار مراکز آموزشی قرار گرفته و اکنون بیش از یک سال است که تحلیل داستان‌های این مجموعه کتاب هفته‌ای ۲ بار از رادیو کرمان، برنامه کریمان و ادیبان پخش می‌شود.

او گفت: نشانی شبکه‌های اجتماعی مهتاب و کرم شب‌تاب به شرح ذیل است:
‏WWW.mahtab-shabtab.com
https://t.me/Mahtab_shabtab
‏https://www.instagram.com/mahtab__shabtab/?hl=en

مجموعه کتاب مهتاب و کرم شب‌تاب با هدف آموزش مهارت‌های زندگی و اخلاقی به کودکان و نوجوانان نوشته شده است و از سوی دیگر مدافع و حامی بچه‌ها از گزند‌های جامعه است.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار