عنوان بازسازی شده Comand & Conquer به زودی در دسترس قرار می‌گیرد

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد عنوان بازسازی شده Comand & Conquer در تاریخ پنجم ژوئن بر روی سرویس‌‌های استریم و اورجین قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سری بازسازی شده بازی‌های The Comand & Conquer قرار است در تاریخ ۵ ژوئن برای سرویس‌های استریم و اورجین منتشر شود. اخیرا شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد برای بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد ساخت سری‌های بازی Comand & Conquer نسخه بازسازی شده در تاریخ مذکور در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه ریمستر شده دو عنوان ابتدایی Comand & Conquer: Tiberian و Comand & Conquer: Red Alert را در خود جای می‌دهد و بازسازی صورت گرفته بازی‌ها را با کیفیت 4K در دسترس کاربران و علاقه‌مندان این سری قرار می‌دهد.

جزئیات عناوین بازسازی شده شرکت Electronic Arts

شرکت EA در سال ۲۰۱۸ خبر‌هایی را درباره عنوان بازسازی شده به صورت رسمی اعلام کرد و از آن زمان تا به امروز شرکت مذکور در حال فعالیت بر روی حجم بالایی از ارتقا‌های لازم برای این عناوین بوده است. در پی این تغییرات کاربران حالا قادرند تا از ویژگی‌های جدیدی در قسمت مولتی‌پلیر، رابط کاربری و فضای بازی برخوردار شوند.

در بخش گرافیک بازی پیشرفت‌های چشم‌گیری بر روی تانک‌ها، پیاده نظام‌ها و کارخانه‌ها اعمال شده است و طراحی هر کدام به نحوی جدید و احیا شده مهیا شده است. نکته جالب این بازی‌ها آن است که کاربران قادرند در صورت تمایل گرافیک بازی را همانند مدل ۱۹۹۵ به حالت قدیمی بازگردانند و از زنده شدن خاطراتشان لذت ببرند.

عنوان بازسازی شده Comand & Conquer به زودی در دسترس قرار می‌گیرد

برنامه‌نویسان همچنان موسیقی متن جدید در بازی قرار دادند و کاربران می‌توانند بین این موسیقی‌ها و نسخه‌های قدیمی به ترجیح انتخابات خود را داشته باشند. در نهایت شرکت سازنده اظهار کرده که تمامی طرفداران از تجربه این بازی راضی خواهند بود. کاربران امیدوارند این بازی بتواند انتظاراتشان را برآورده کند و مانند عنوان بازساری شده Warcraft III نباشد که موفق به پاسخگو بودن انتظارات کاربران نشد.

عنوان بازسازی شده مذکور قرار است با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به صورت پیش خرید در دسترس قرار گیرد و با پیش خرید آن کاربران سه بسته الحاقی ویژه را دریافت خواهند کرد. این پیش خریدها قرار است امروز آغاز شوند. در ادامه شرکت سازنده قصد دارد تا دو نسخه ویژه را برای فروش در دسترس قرار دهد که اعلام شده قیمتی مطابق با ۵۹.۹۹ و ۱۴۹.۹۹ دلار خواهند داشت. گفتنی است این دو نسخه ویژه با بسته‌های خاص و موسیقی متن انحصاری منتشر خواهند شد.


بیشتر بخوانید: اقدامات اوبر برای حمایت از رانندگان در خطر ویروس کرونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار