همکاری Line و Google Assistant برای یک قابلیت جدید

دستیار صوتی گوگل برای ارائه یک قابلیت جدید با پیام‌رسان لاین همکاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر شما از برنامه پیام‌رسان Line استفاده می‌کنید، اکنون می‌توانید از دستیار صوتی گوگل خود بخواهید که پیام‌های شما را در این برنامه بخواند و پاسخ دهد. شما به راحتی با گفتن دستور "هی گوگل، یک پیام در لاین به ... ارسال کن / Hey Google, send a Line message to" یا "هی گوگل، پیام‌های لاین من را بخوان / Hey Google, read my Line messages" می‌توانید به پیام‌های خود از طریق گوگل اسیستنت دسترسی داشته باشید.

اضافه شدن یک قابلیت جدید به دستیار صوتی گوگل

سال گذشته متوجه شدیم که گوگل در حال اضافه کردن یک قابلیت جدید به برنامه‌های غیرگوگلی خود است که از طریق آن می‌شود پیام‌ها را از طریق دستیار صوتی شنید، مانند واتس‌اپ که چنین قابلیتی دارد.همکاری Line و Google Assistant برای یک قابلیت جدید


بیشتر بخوانید: گوگل نام برخی از گوشی‌های پشتیبانی کننده از پلتفرم استادیا را اعلام کرد


حدس نمی‌زدیم که این قابلیت پس از غول‌های پیام‌رسانی به لاین نیز برسد. برنامه لاین دستیار صوتی اختصاصی خود را دارد که Clova نامیده می‌شود. این دستیار صوتی برای رقابت با دستیار صوتی گوگل و هوش مصنوعی آن طراحی شده، اما اکنون که این قابلیت به گوگل اسیستنت رسیده کار این پیام‌رسان بسیار راحت‌تر شده است. دیگر کاربران می‌توانند به راحتی با استفاده از دستیار صوتی گوگل، که یکی از بهترین مواردی است که تاکنون طراحی شده، پیام‌های دریافتی را خوانده یا متن ارسال کنند.

محدودیت قابلیت جدید اضافه شده به دستیار صوتی گوگل

در حال حاضر، این ویژگی فقط با متن‌های یک به یک کار می‌کند، بنابراین دستیار گوگل نمی‌تواند چت‌های گروه Line شما را با صدای بلند بخواند؛ و نمی‌توانید از دستیار Google بخواهید کار‌های دیگری مانند برقراری تماس را انجام دهد. لاین قصد دارد در آینده ویژگی‌های بیشتری را اضافه کند، اما اکنون خیلی زود است که بتوان گفت که چه مواردی خواهند بود یا چه موقع به دست ما خواهند رسید. در حال حاضر، برنامه اندرویدی Line با Google Assistant به زبان‌های انگلیسی و ژاپنی کار می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.