رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم؛

توزیع میوه نوروزی در قم به صورت اینترنتی آغازشد

سیجانی گفت: امسال میوه تنظیم بازار نوروزی به دلیل جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا و در خانه ماندن همشهریان به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمود سیجانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم درجلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: امسال با اتخاذ تمهیدات لازم میوه تنظیم بازار نوروزی به صورت اینترنتی توسط سایت با سلام نیز به فروش می‌رسد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: موجودی کالا‌های اساسی از جمله شکر، برنج و گوشت در انبار‌های استان در سطح بسیار بالایی است و هیچ گونه کمبودی احساس نمی‌شود.

سیجانی قیمت فروش سیب در مراکز تنظیم بازار ۶ هزار تومان و قیمت پرتقال تامسون درجه یک را پنج هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و عنوان کرد: در استان قم ۳۵۰ تن سیب و ۷۰۰ تن پرتقال توزیع می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم دربخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: واحد‌های صنفی که در گسترش شیوع ویروس کرونا تأثیر زیادی دارند مانند آرایشگاه‌های زنانه، کافی نت‌ها و چایخانه‌ها تعطیل شدند.

بر اساس آخرین آمار شمار مبتلایان به بیماری کرونا در کشور به ۱۶هزار و ۱۶۹ تن رسید، خوشبختانه پنج‌هزار ۳۸۹ تن از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است، متاسفانه ۱۲۵ تن از بیماران جان خود را از دست دادند و تعداد درگذشتگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۹۸۸ مورد رسید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار