ارسال لایحه وکلا و نمایندگان حقوقی غیرحضوری شد

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: ثبت و ارسال لایحه حقوقی وکلا و نمایندگان حقوقی سازمان‌ها و ادارات به صورت غیرحضوری، امکان پذیر شد.

ارسال لایحه وکلا و نمایندگان حقوقی غیرحضوری شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عزیر صابریان معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان یزد  گفت: با ابلاغ بخشنامه‌ای از سوی رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه امکان ثبت و ارسال غیرحضوری لوایح حقوقی وکلا و نمایندگان حقوقی به شعب ودفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سامانه خدمات الکترونیک قضایی (عدل ایران) قسمت خدمات ویژه وکلا فراهم شده است.

او افزود: با اجرایی شدن این عملیات در کنار امکان ثبت و ارسال غیرحضوری شکوائیه و دادخواست که در سال‌های گذشته انجام می‌گرفته است، تا میزان زیادی از مراجعه حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و محاکم کاسته می‌شود.

صابریان ادامه داد: امکان ثبت، پرداخت هزینه‌های قانونی و ارسال مستقیم دادخواست، شکوائیه و لوایح در هفته جاری امکان پذیر خواهد بود.

او تصریح کرد: این بخشنامه از تاریخ بیست و پنجم اسفندماه سال ۹۸ اجرایی گردیده است که با همه گیر شدن و اطلاع رسانی قطعا در روز‌های آتی بسیار بیشتر خواهد شد.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان یزد افزود: خدمت خودکاربری کامل وکلا و نمایندگان حقوقی سازمان‌ها و ادارات اجرایی شده و می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز و از هر مکان نسبت به ثبت و ارسال مستقیم دادخواست، شکوایه و لوایح خود به مراجع قضایی نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار