ضدعفونی روستا‌های شهرستان خرمشهر

مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر گفت: روستا‌های شهرستان خرمشهر فاقد مواد ضدعفونی هستند؛ از این رو باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام رضا حیدری، مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر، با بیان اینکه طلاب همزمان با شیوع کرونا در خرمشهر و آبادان پای کار آمدند، گفت: ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی، خیابان ها، کوچه ها، پمپ بنزین ها، ایستگاه‌های اتوبوس تاکنون از سوی طلاب صورت گرفته و ادامه دارد.

او افزود: با دعوت صورت گرفته امام جمعه شهرستان تقسیم کاری میان حوزه‌های سیدالشهدا، امام صادق (ع)، اداره تبلیغات اسلامی و دفتر امام جمعه در زمینه ارائه خدمات اجتماعی برای مقابله با کرونا صورت گرفت.

مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر با بیان اینکه مناطق حاشیه شهری بیشتر نیازمند ارائه خدمات بهداشتی است، تصریح کرد: روستا‌ها فاقد مواد ضدعفونی کننده هستند؛ از این رو باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند که طلاب مدرسه در آنجا به ضدعفونی و گندزدایی پرداختند.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه به طلاب گفتیم از فعالیت هایشان، عکس و فیلمی منتشر نکنند، گفت: کاستی‌هایی در زمینه ماسک و دستکش وجود دارد البته با نبوغ ذاتی طلاب توانستیم برخی از ماسک‌ها و دستکش‌ها را تهیه کنیم هر چند که مرکز بهداشت شهرستان کمک‌هایی انجام داد.

او با بیان اینکه دستکش و ماسک و مواد شوینده در بازار نیست و یا بسیار گران است، افزود: رد شبهات مهمترین کاری است که با پشتکار از سوی طلاب دنبال می‌شود، متأسفانه القای شبهات بسیار مردم را گمراه می‌کند.

مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر با اشاره به اینکه با رعایت بهداشت و توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع)، کرونا را شکست می‌دهیم، گفت: گروهی تشکیل شده که هر دو روز یک بار با رعایت کامل اصول بهداشتی در مدرسه حضور پیدا کرده و هر آنچه که شبهه مطرح شده را در فضای مجازی پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.