از ورود پلاک‌های غیر بومی به کاشمر جلوگیری می شود

فرمانده پلیس راه کاشمر گفت: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در سطح استان و شهرستان از ورود پلاک‌های غیربومی جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ شاکری فرمانده پلیس راه کاشمر با بیان اینکه به دلیل ویروس کرونا طرح نوروزی امسال و انجام سفر‌ها نسبت به سال‌های قبل متفاوت است، گفت: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در سطح استان و شهرستان از ورود پلاک‌های غیربومی جلوگیری می‌شود.
 
او با اشاره به اینکه طرح نوروزی امسال پلیس راه همه ساله از ۲۵ اسفندماه آغاز و تا ۱۶ فروردین ماه سال جدید است، ادامه داد: پرهیز از خطر، آرامش در سفر، اقتدار توام با رافت و مهربانی، پلیس در خدمت مسافرین شعار ترافیکی طرح نوروزی امسال است.
 
فرمانده پلیس راه کاشمر با اشاره به اینکه با اجرای محدودیت‌های تردد قطعا از حجم ترافیکی جاده‌ها به شدت کاسته می‌شود، گفت: انتظارمان از مردم این است به خاطر حفظ سلامتی و به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا به توصیه‌های مربوطه در این زمینه توجه کنند و از تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند.
 
شاکری با تاکید بر اینکه پلیس راه در تمامی شرایط برای تامین امنیت و ایجاد نظم در عبور و مرور حضوری فعال در سطح جاده‌ها دارد، افزود: به منظور ارائه تسهیلات لازم و کاهش مراجعه شهروندان به پلیس راه و نهاد‌های مرتبط و نیز پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، افرادی که مدت اعتبار گواهینامه آنان منقضی یا رو به اتمام است تا پانزدهم اردیبهشت ماه ۹۹ معتبر است و ماموران آنان را اعمال قانون نمی‌کنند.
 
او با بیان ابنکه خودرو‌های فاقد معاینه فنی تا پانزدهم اردیبهشت ماه ۹۹ مجاز به تردد خواهند بود، تصریح کرد: انتظار داریم در صورت ضرورت و انجام تردد در سطح جاده‌ها نسبت به رفع نواقص فنی احتمالی اقدام کنند.
 
فرمانده پلیس راه کاشمر همچنین از اجرای طرح غربالگری در مبادی ورودی شهرستان خبر داد و گفت: پلیس راه در کنار نیرو‌های هلال احمر، بسیج و عوامل انتظامی برای کنترل و رصد ویروس کرونا در ورودی‌های شهر تلاش می‌کند.

انتهای پیام//م.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.