آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به ایستگاه تب سنجی مجهز است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: ایستگاه تب‌سنجی در ورودی ساختمان اداره آموزش و پرورش این ناحیه برپا شد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، به منظور پیشگیری و کنترل شیوع این ویروس و در ادامه اقدامات پیشگیرانه مدیریت آموزش و پرورش این ناحیه، تست تب‌سنجی از تمامی کارکنان این اداره و ارباب رجوع ها، جهت بررسی سطح سلامت آنان همه روزه انجام شد.

آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به ایستگاه تب سنجی مجهز است

او با بیان اینکه برای غربالگری ورودی، از دستگاه تب سنج دیجیتالی استفاده می‌شد، افزود: کارکنان و ارباب رجوع‌ها در بدو ورود مورد ارزیابی قرار گرفتند.

به گفته نیسی گمراوی، این اقدام به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تداوم خدمت رسانی همکاران صورت گرفت و تا زمان مهار این ویروس و رفع خطر آن ادامه خواهد داشت.

آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به ایستگاه تب سنجی مجهز است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز اظهار داشت: پیرو تصمیمات ستاد مبارزه با ویروس کرونا در آموزش و پرورش کازرون فعالیت‌های گسترده‌ای جهت مقابله با شیوع این ویروس صورت گرفت، که جلسه توجیهی مدیران مدارس، ضدعفونی کردن مدارس، قرار دادن کفپوش آغشته به مواد ضدعفونی کننده در ورودی اداره، اسپری کردن دست‌های همکاران و ارباب رجوع با الکل سفید ۷۰ درصد در ورودی اداره، ضدعفونی کردن سطوح به طور مستمر با محلول وایتکس و ... برخی از موارد اجرا شده محسوب می‌شود.

براساس این گزارش؛ جهت کم کردن اثرات تعطیلی مدارس بر کیفیت آموزشی، معلمان هم از طریق فضای مجازی آموزش به دانش آموزان را ادامه می‌دهند و نیز پیام‌هایی با موضوع بهداشت روانی به منظور کاهش استرس دانش آموزان و والدین برای آنان ارسال می‌کنند.

آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به ایستگاه تب سنجی مجهز است

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.