فرماندار اندیکا:

مردم از سفر به اندیکا خودداری کنند

فرماندار اندیکا گفت: از همه مسافران و گردشگران میخواهیم به جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی، از سفر به اندیکا خودداری کنند.

 حیدر کاظمی فرماندار اندیکادر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: به جهت حفظ سلامت مردم، کنترل ورودی‌های اندیکا همچنان ادامه دارد، اما از همه مسافران و گردشگران میخواهیم به جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی، از سفر به اندیکا خودداری کنند.

او در ادامه افزود: به منظور پیشگیری از انتشار ویروس و حفظ سلامت مردم، غربالگری تشدید شده است و با همکاری شبکه بهداشت، هلال احمر و نیروی انتظامی، کنترل تردد و تست غربالگری انجام م یشود.

فرماندار اندیکا در پایان گفت: از همه افرادی که قصد سفر به اندیکا را دارند درخواست میشود با توجه به اینکه ما ممنوعیت اسکان مهمان و گردشگر را در کل شهرستان داریم از این کار صرفنظر کنند و جهت حفظ سلامتی خود و دیگران به اندیکا سفر نکنند.

استاندارخوزستان پیش از این گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا از فردا یکشنبه تمامی پایانه‌های مسافربری استان خوزستان تعطیل خواهند بود و از ورود و خروج مسافر به داخل خوزستان ممانعت به عمل می‌آید.

او با تاکید بر تعطیلی همه هایپر مارکت‌ها و مراکز تجاری پر جمعیت استان، افزود: از فردا به‌جز سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها، قصابی ها، میوه فروشی ها، خوارو بارفروشی‌ها و داروخانه‌ها، تمامی صنوف تعطیل هستند و حق خدمات دهی را تا اطلاع بعدی ندارند و با افراد خاطی در این زمینه برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.