در راستای مقابله با شیوع کرونا؛

ضدعفونی کردن اماکن و توزیع مواد بهداشتی در شیراز

با همت هیئت مذهبی "منتظران وصل" و همکاری بسیج مداحان سپاه ناحیه بقیه الله (عج) ضدعفونی کردن معابر و توزیع اقلام بهداشتی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رضایی دبیر هیئت مذهبی منتظران وصل با اشاره به اهمیت مشارکت‌های مردمی در کنترل شیوع ویروس کرونا، از اقدامات مختلف این هیئت خبر داد و گفت: ضد عفونی کردن بعضی از جایگاه‌های سوخت از جمله جایگاه سوخت واقع در چهار راه  پانزده خرداد از سوی اعضا هیئت منتظران وصل انجام شده است.

او افزود: همچنین به منظور فرهنگ سازی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا دستکش‌هایی بین رانندگان در این جایگاه سوخت توزیع و از ات‌ها خواسته شد با استفاده از اصول بهداشتی اقدام به سوختگیری کنند.

رضایی بیان کرد: اعضا این هییت مذهبی همچنین در اقدامی نمادین سوختگیری خودرو‌های شهروندان در جایگاه سوخت پانزده خرداد را انجام داده و از آن‌ها خواستند بدون پیاده شدن از خودرو از مسئول پمپ بنزین بخواهند خودرو را سوختگیری کند.

دبیر هییت منتظران وصل با بیان اینکه اعضا این هیئت در روز‌های گذشته اقدام به ضد عفونی کردن اماکن و خیابان‌های مختلف کرده اند، تصریح کرد: در ادامه این اقدامات شب جمعه باهماهنگی دانشگاه علوم پزشکی ازمحل موقوفه معزالوزرا ه در بیمارستان‌های حضرت علی اصغر و چمران اطعام توزیع خواهند کرد.

توزیع بسته معیشتی شامل اقلام خوراکی مختلف در مناطق محروم از اقدامات دیگری است که به گفته رضایی توسط این هیئت انجام خواهد شد.

او همچنین گفت: بسته‌های بهداشتی حاوی دستکش، ژل شستشوی دست و مایع ضد عفونی کننده نیز با هزینه موقوفه صاحب دیوان توسط اعضا هیئت منتظران وصل در مناطق محروم‌شیراز توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.