معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج):

مرکز مراقبت‌های درمانی شهید سلیمانی آغاز به کار کرد

عبادی گفت: مرکز مراقبت درمانی شهید سپهبد سلیمانی با ظرفیت هزار تخت نقاهتگاهی در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) به بهره برداری رسید.

به گزارش  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس عبادی معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) با اشاره به تاسیس مرکز مراقبت‌های درمانی شهید سلیمانی در این دانشگاه گفت: با توجه به لزوم مراقبت‌های درمانی از بیماران مبتلا به کرونا در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) احساس تکلیف کرد تا نقاهتگاهی را برای همین منظور تاسیس کند.
او ادامه داد: مرکز مراقبت درمانی شهید سپهبد سلیمانی با همین هدف و با ظرفیت هزار تخت نقاهتگاهی ظرف مدت کوتاهی با کار شبانه روزی به مرحله بهره برداری رساندیم.
 
عبادی با بیان اینکه ۵۰ درصد ظرفیت این نقاهتگاه به نیرو‌های مسلح و ۵۰ درصد دیگر آن در اختیار سایر اقشار مردم اختصاص می‌یابد افزود: طبق تواقنامه‌ای که با بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران منعقد کردیم، مقرر شد بخشی از ظرفیت این نقاهتگاه به ظرفیت ۱۲۰ تخت در اختیار بیماران تحت درمان بیمارستان‌های این دانشگاه قرار بگیرد و این ظرفیت تاسقف ۵۰۰ تخت نیز قابل افزایش است.
 
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) اعلام کرد: پذیرش بیمار در مرکز مراقبت‌های درمانی شهید سلیمانی از روز سه شنبه ۲۷ اسفندماه آغاز شده است.

عبادی در پایان با تاکید بر لزوم آگاه سازی مردم نسبت به مراقبت‌های پس از بهبودی بیماران مبتلا به کرونا گفت: این آگاه سازی عمومی باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود.
 
انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.