امام جمعه بوشهر در پیام نوروزی:

مردم‌داری جوهره سیاست اسلامی است/ مسئولان در خدمت مردم باشند

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام خود به مناسبت نوروز ۹۹، مردم را به همکاری با مسئولان بهداشتی و مسئولان را به خدمتگزاری بیشتر به مردم توصیه کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام تصویری خود به مناسبت نوروز، گفت: امیدوارم آغاز سال جدید که با سالروز شهادت باب الحوائج امام موسی کاظم (ع) همزمان شده، پر از خیر، برکت و برآورده شدن حاجات باشد.

او ادامه داد: سال گذشته با تمام فراز و نشیب‌ها و تلخی و شیرینی‌هایش گذشت. در سال پیش، حوادث تلخی مانند سیل‌های متعدد، شهادت سردار سلیمانی و سقوط هواپیما را داشتیم، اما در کنار این تلخی‌ها، شیرینی‌های خاص خود و موفقیت‌های بسیاری داشت.

امام جمعه بوشهر افزود: باید از این کمبود‌ها و تلخی‌ها عبرت بگیریم، برای حل آن‌ها برنامه ریزی کنیم، برای پیشگیری از آن‌ها طرح‌ها داشته باشیم و در ارتقا اموری که موفق بودیم کوشش کنیم.

صفایی بوشهری سال گذشته را سال موفقیت مردم عنوان کرد و گفت: مردم ایران و استان بوشهر امتحان بزرگی دادند و در همه صحنه‌هایی که نیاز بود حضور داشته باشند حماسه آفریدند و ایران و استان را سرافراز کردند.

او با آرزوی موفقیت مسئولان استان و کشور،  از آنان خواست به مردم کم نظیر استان بیشتر خدمت کنند.

امام جمعه بوشهر سپس به موضوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: اواخر پارسال بیماری کرونا همه را آزرده کرد و استان ما هم تحت تاثیر قرار گرفت. امیدواریم با عنایات خداوند و تلاش نیروهای بهداشت و درمان، و همکاری مردم این بلیه برطرف شود و شرایط به حالت عادی برگردد.

صفایی بوشهر، این امر را مستلزم این دانست که مسئولان تلاشی دانش بنیان داشته باشند و مردم به توصیه‌های بهداشتی عمل کنند.

او افزود: از تمام تلاشگران عرصه درمان و گروه‌های جهادی مانند سپاه، بسیج، مساجد و هیات‌های مذهبی تشکر می‌کنم که نشان دادند دلسوز مردم و در خدمت مردم هستند و با دست خالی کوشش کردند اقلام بهداشتی را فراهم کنند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: امید دارم سال جدید سال موفقیت، سلامتی، بهروزی، طول عمر و رشد در همه عرصه‌ها برای مردم ایران و بوشهر باشد و به همه مسئولان توصیه می‌کنم قدردان مردم باشند و تا می‌توانند به این مردم خدمت کنند.

صفایی بوشهری مردم‌داری جوهره سیاست اسلامی است و گفت: مسئولان به جوانان، تامین اشتغال، مسکن و تسهیلات زندگی آنان کمک کنند و درباره عرصه‌های مختلف به ویژه در شرایط کنونی در زمینه بهداشت و درمان هر چه می‌توانند به مردم خدمت کنند.

او دعا کرد: سال جدید، همراه با سلامتی، عزت، نعمت‌های فراوان و رزق حلال برای مردم باشد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.