ابتلای ۱۵۳ نفر به بیماری کرونا در کرمان/ فوتی‌ها در کرمان به ۱۶ نفر رسیدند

مدیر گروه مبارزه با بیماری ها و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، تست کرونای ۱۲ نفر دیگر در استان کرمان مثبت بوده است، گفت: در این مدت ۲ نفر دیگر بر اثر این بیماری جان باختند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی شفیعی، مدیر گروه مبارزه با بیماری‌ها و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ نفر دیگر به جمع بیماران مبتلا به کرونای استان کرمان اضافه شدند، گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، ۱۵۳ نفر در استان کرمان به آن مبتلا شده‌اند.

او با اشاره به فوت دو مرد در استان کرمان بر اثر ابتلا به کرونا ویروس از دیروز تا امروز، افزود: در مجموع تعداد فوتی‌ها در استان کرمان به ۱۶ نفر رسیدند.

شفیعی با بیان اینکه از ۱۲ مورد جدید در استان کرمان، ۷ مورد آن مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۴ مورد آن مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان و یک مورد متعلق به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم است، بیان کرد: این ۱۲ نفر از نظر جنسیتی، ۶ مورد زن و ۶ مورد مرد هستند.

او با بیان اینکه از مجموع ۷۱ مورد آزمایش جدید که از روز گذشته تا به امروز انجام شد، ۱۲ مورد جدید شناسایی شده است، گفت: این موضوع نشان می‌دهد ۱۶ درصد موارد تست‌ها مثبت شده و همانطور که قبلا هم گفته شده بود، نشان دهنده استقرار اپیدمی کرونا ویروس در استان است.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌ها و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: از ابتدای اپیدمی این بیماری تاکنون ۵۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با حال خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند که ۳ بیمار نیز در نقاهتگاه، دوران بهبودی خود را طی می‌کنند.

او درباره تعداد مبتلایان به این بیماری در پنج دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی استان کرمان بیان داشت: از ابتدای اسفندماه تاکنون ۱۱۷ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۷ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۵ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۸ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۶ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان به کرونا ویروس مبتلا شده اند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کرونا ویروس ، فوتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار