اولین اشتباه لفظی سال جدید/ اسکوچیچ فدراسیون فوتبال را به دردسر انداخت

اشتباه لفظی دراگان اسکوچیچ، فدراسیون فوتبال را مجبور به ارائه توضیحات کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز (شنبه) دراگان اسکوچیچ (سرمربی تیم ملی فوتبال ایران) در نخستین گفت و گوی خود در سال ۱۳۹۹ در پاسخ به سوالی درباره دستیاران ایرانی اش در کادرفنی تیم ملی فوتبال اعلام کرد: با توجه به اینکه کریم باقری در پرسپولیس هم مشغول به کار است می‌توانند به ما کمک کند، اما فرد دیگری را در نظر ندارم و فکر می‌کنم کادرفنی مان کامل است. مدت زیادی است که با همکاران خارجی ام که تجربه زیادی دارند کار می‌کنم و آشنایی خوبی با آن‌ها دارم.

این صحبت‌ها در حالی مطرح شد که پس از انتخاب کریم باقری، اخبار زیادی درباره ادامه همکاری وحید هاشمیان در کادرفنی تیم ملی به گوش رسید و حتی تنها دستیار مارک ویلموتس، هفته پیش در گفت و گویی تلویزیونی اعلام کرد اسکوچیچ و فدراسیون فوتبال برای ادامه حضور او در کادرفنی تیم ملی علاقه‌مند هستند که به شرط تحقق برخی شرط‌ها او هم مشکلی با این موضوع ندارد و در جمع یوز‌ها (لقب تیم ملی ایران) می‌ماند.

هرچند صحبت‌های امروز اسکوچیچ ذهن‌ها را به سمت اتمام همکاری هلی کوپتر با تیم ملی برد، اما ساعتی بعد از گفت و گوی سرمربی کروات، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال با انتشار توییتی توضیحاتی درباره صحبت‌های اسکوچیچ ارائه و اعلام کرد: منظور او از منتفی شدن حضور مربی ایرانی در کادر، صرفا درباره افراد جدید بوده و صحبت‌های اسکوچیچ ارتباطی به هاشمیان ندارد.

با این تفاسیر اسکوچیچ در صحبت هایش مرتکب اشتباه شد و به نظر می‌رسد پس از بازگشت او به ایران، پروژه تمدید حضور هاشمیان روی نیمکت مربیگری تیم ملی و حضور در کادرفنی جدید به شکل جدی پیش خواهد رفت.


بیشتر بخوانید: توضیحات سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران درباره اظهارات اسکوچیچ


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار