دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب:

حجت الاسلام سالاریان سردار فضای مجازی بود

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب در پیامی فقدان قائم‌مقام اجرایی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور قم را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام والمسلمین شهریاری رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و دبیر کل مجمع جهانی تقریب، در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سالاریان از محققان حوزوی و قائم‌مقام اجرایی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور قم را تسلیت گفت. متن پیام  به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون. خبر ناگهانی عروج ملکوتی سردار فضای مجازی حجت الاسلام و المسلمین سعید سالاریان موجب نهایت تأثر و غایت تأسف گردید. امروز این یار بااخلاص با اذن خانم فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها میهمان آقا موسی بن جعفر علیه السلام شد.

سال‌ها تلاش و مجاهدت او در راه پیشرفت و اعتلای حوزه علمیه قم با استفاده از ابزار‌های نوین این مرد بزرگ را الگویی برای طلاب علوم دینی در مسیر آموزش و پژوهش فناورانه ساخته بود. بدون تردید تلاش‌های بی وقفه او در راه تأسیس شورای عالی فضای مجازی و تحکیم مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در خاطره‌ها ماندگار است. خدمات بی دریغ و گسترده او به همه دوستان و همکارانش توشه آخرت او و غبطه ما در روز جزا است.

اینجانب فقدان جانگداز این روحانی ربانی را به پیشگاه حضرت، ولی عصر حجت بن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف و، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی و نیز به خانواده و خاندان محترم ایشان و همکاران مرکز تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند رحمان برایشان صبر واجری پایدار آرزومندم.»

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار