کمک جراح بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان مطرح کرد؛

ساخت فیلم از رفتار بیماران کرونایی

شهمیری گفت: درحال حاضر دوره فیلمسازی را سپری می‌کنم، قصد دارم از شرایط کنونی کشور و رفتارهای بیماران کرونایی فیلم مستند تهیه کنم.

به گزارش خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مهناز شهمیری طرحی سال دوم رشته تکنولوژی جراحی و کمک جراح بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان  اظهار کرد: من از بچگی آرزوی خلبانی و پرواز داشتم و علاقه مند به فضای هنر بودم و همان موقع دلم میخواست که در رشته گرافیک تحصیل کنم اما خانواده ام و به خصوص مادرم مانع از این کار شد.

شهمیری گفت: در حال حاضر دوره فیلمسازی را سپری می کنمِ زیرا معتقدم که این فضای بحرانی در کشور تکرار نشدنی است و من سعی دارم رفتار بیماران خنده، اعتراض به کادر درمان و گریه آن ها را به صورت مستند در بیاورم و تمام قضاوت ها را با انجام این کار به جان خریده ام.

او ادامه داد: به دلیل اینکه با جراحی در ارتباط هستم می‌دانم که ریسک خطر بالا است؛ زیرا زمانی که یک بیمار اورژانسی تصادف کرده را برای جراحی به اتاق عمل می آورند بدون انجام آزمایش های مربوطه عمل وی صورت می گیرد و نمی دانیم که بیمار مد نظر به بیماری هایی مانند: هپاتیت ، ایدز و ... مبتلا است یا خیر.  و این مورد می تواند برای جامعه خطر آفرین شود.


بیشتر بخوانید:  ویروس کرونا؛ چرا برخی از بهبودیافتگان دوباره مبتلا می‌شوند؟


شهمیری بیان کرد: در دوران خدمتم بیمارانی فوت کرده اند که متاسفانه کاری از دست کادر درمان بر نیامده و برعکس در مواقعی پیش آمده است که حال بیمار وخیم بوده اما با عنایت خدا و تلاش کادر پزشکی به زندگی برگشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس عباس پور
۱۵:۰۴ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
خداراشکرمیکنم که هموطنانم مهربانترین مردم دنیاشناخته
شده اندکه درهرشرایطی همگی
امدادگرندودلسوزهستندتاکوربشه
چشم راه اندازان شیوع کروناهستند
امیدوارم به خودشان برگرده انشاالله یاالله مددی متشکرم
آخرین اخبار