فاش شدن تصاویر جدید از پرچمداران شرکت هوآوی

با نزدیک شدن به روز معرفی رسمی گوشی‌های سری P40 کاربران موفق شدند تا تصاویری از این دستگاه‌ها را در فضای مجازی فاش کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هوآوی این روزها در حال آماده ساختن خود است تا گوشی پرچمدارش را در تاریخ ۲۶ مار به تمامی جهان معرفی کند. حالا با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی رسمی این گوشی‌های هوشمند تصاوری بیشتری از ‌رندر آن‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود.

چند روز پیش تصاویری از گوشی‌های Huawei P40 و Huawei P40 Pro فاش شد که نشانگر نمای جلویی آن‌ها بود، حالا تصاویر دیگر نیز از این تلفن‌های همراه هوشمند و پرچمداران شرکت هوآوی منتشر شده است که باری دیگر توانسته‌اند توجه کاربران را به خود جلب کنند. آخرین تصویر‌های منتشر شده نیز مربوط به رندر‌هایی است که قرار بوده در کنفرانس خبری شرکت از آن‌ها استفاده شود.

فاش شدن متعدد تصاویر مربوط به پرچمداران شرکت هوآوی

تصاویر دیگری نیز پس از موارد ذکر شده منتشر شد که نمایانگر قرارگیری دوربین‌های این گوشی می‌شدند. سومین عضو خانواده پرچمداران یعنی Huawei P40 Premium در این تصاویر نیز مشخص است. گفتنی است که مدل گوشی Huwaei P40 Lite نیز به صورت رسمی تایید شده است اما قرار شده تا در جمع گوشی‌های میان رده قرار گیرد.

نکته جالب آنجاست که هنوز مشخص نیست نام رسمی سومین عضو پرچمداران چه خواهد بود. بر اساس شایعات منتش شده نام این دستگاه Huawei P40 Pro Premium، P40 Prp Premium Edition و یا P40 Premium خواهد بود.

فاش شدن تصاویر جدید از پرچمداران شرکت هوآوی

به هر حال این گوشی قرار است تا از دو دوربین Telephoto بهره‌مند باشد و به نظر می‌آید لنز ۲۴۰ میلی‌متری این دستگاه بتواند زومی مطابق با ۱۰ برابر را به خود اختصاص دهد. این در حالی است که گوشی هوشمند مذکور از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی ۸۰ میلی‌متری با زوم سه برابر نیز برخوردار است.

دوربین اصلی این تلفن هوشمند نیز ۵۲ مگاپیکسل خواهد بود که در با حضور یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی Ultrawide همراه می‌شود. در جلوی این گوشی هوشمند نیز یک دوربین سلفی با کیفیت ۳۲ مگاپیکسل قرار دارد. در آخر نیز این پرچمدار از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED بهره می‌برد و همچنین تراشه پردازنده کایرین ۹۹۰ 5G را در خود جای داده است.


بیشتر بخوانید: آیا نرم افزار تعیین نژاد Gradient بدافزار جاسوسی است؟ 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار