در ایام نوروز کمبود پرستار نداریم/ لغو مرخصی پرسنل گروه پرستاری

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و حجم بیماران، در ایام نوروز تمام تیم پرستاری و کمک پرستاری به صورت چرخشی در شیفت‌های خود حضور دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر رضا صالح مقدم مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و حجم بیماران، در ایام نوروز تمام تیم پرستاری و کمک پرستاری بیمارستان‌های دانشگاهی به صورت چرخشی در شیفت‌های خود حضور دارند و کمبودی به لحاظ نیروی پرستاری وجود ندارد.

او ادامه داد: برحسب بخش نامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مرخصی پرسنل گروه پرستاری لغو است و تمامی نیرو‌ها طبق برنامه‌های تنظیمی در بیمارستان‌های دانشگاهی مشهد آماده به کار هستند.
 
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برخی از بیمارستان‌ها منتخب برای بستری بیماران مبتلا به عفونت تنفسی تعیین شده است از همین رو تمرکز پرسنل در این بیمارستان‌ها و بخش‌ها است.

صالح مقدم با تاکید براینکه مابقی بیمارستان‌ها پذیرش بیماران عادی را برعهده دارند، افزود: غیر از پرسنلی که به دلیل بیماری زمینه‌ای امکان حضور در بخش‌های عفونت حاد تنفسی را ندارند، همه پرسنل مشغول به کار هستند.

او ادامه داد: در ایام نوروز به دلیل در اختیار گذاشتن نقاهتگاه‌هایی از سوی سپاه و آستان قدس رضوی، به بیمارستان‌های دیگر نیازی نخواهد بود، اما اگر شرایط حاد پیش بیاید از ظرفیت همه بیمارستان‌ها استفاده خواهد شد که در حال حاضر بیمارستان اکبر ویژه کودکان، بیمارستان‌های شریعتی، قائم (عج) و امام رضا (ع) ویژه بزرگسالان در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.