راهبرد درخانه ماندن موثرترین راه برای شکست کرونا است

استاندار آذربایجان غربی گفت:مردم با در خانه ماندن می‌توانند زنجیره انتقال این بیماری را هر چه سریعتر قطع کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در نشست با فرماندهان قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) و سپاه شهدا ضمن تبریک سال نو، به روند شیوع ویروس کرونا در استان اشاره کرد و گفت: اقدامات صورت گرفته در بستر شکست کرونا از جمله راه اندازی بیمارستان صحرائی، استراحتگاه، ضدعفونی معابر، غربالگری و کنترل مبادی ورودی و طرح بسیج ملی توانسته از شیوع افسارگسیخته ویروس کرونا در استان جلوگیری کند.

شهریاری  افزود: همکاری دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم با مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت و مقابله با کرونا رضایت بخش است.

او افزود: متاسفانه علیرغم همه هشدار‌ها هنوز بخشی از جامعه خطر کرونا را جدی نگرفته اند و انتظار می‌رود تا این افراد نیز نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سیاست مهم در خانه ماندن اهتمام جدی داشته باشند.

شهریاری در ادامه تعطیلی بازار‌های سنتی، پاساژ‌های تجاری و مراکز پرتجمع تا ۱۵ فروردین و نیز کنترل مبادی خروجی و ورودی و اجرای غربالگری را در پیشگیری از شیوع کرونا و قطع زنجیره انتقال موثر دانست.

در این دیدار تدابیر لازم در خصوص آمادگی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) و سپاه شهدا برای افزایش فعالیت‌های مقابله‌ای از جمله راه اندازی و تجهیز بیمارستان صحرائی و نیز تولید ماسک و اقلام ضد عفونی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.