۲۰۰ بسته اقلام بهداشتی بین کودکان‌کار آذربایجان‌غربی توزیع شد

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۰۰ بسته اقلام بهداشتی بین کودکان‌کار،خیابانی و خانواده آنان توزیع و روش‌های پیشگیری از بیماری کرونا نیز به آنان آموزش داده شد.

۲۰۰ بسته اقلام بهداشتی بین کودکان‌کار آذربایجان‌غربی توزیع شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سعید فریور مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: این اقلام به همت کارشناسان مرکز اورژانس اجتماعی آذربایجان‌غربی تهیه شده و در اختیار کودکان کار قرار گرفته‌است.

فریور با اشاره به همکاری همه ارکان بهزیستی در خصوص مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: این اقدام، دومین مرحله توزیع اقلام بهداشتی بین کودکان کار و خیابانی بود و در مرحله نخست نیز ۱۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۰ بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده بین آنان توزیع شد.

او بیان کرد: با توجه به شرایط کودکان کار و خیابانی، بهزیستی و مراکز غیر دولتی نگاه ویژه‌ای به آنان به ویژه در وضعیت کنونی دارند و در روز‌های آینده نیز بسته‌های دیگری بین کودکان در مناطق حاشیه‌نشین و سکونتگاه‌های غیررسمی استان به ویژه شهر ارومیه توزیع می‌شود.

از زمان شیوع کرونا ویروس در کشور و آذربایجان‌غربی، نگرانی‌های زیادی در خصوص کودکان کار،گروه‌های حساس و اقشار کم‌درآمد وجود داشته است.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/ ش  ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.