در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تولید حدود ۷۶۰ هزار واحد ماسک در روز

مدیر کل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت گفت: در شرایط فعلی ماشین آلات ثابت ما با حداکثر ظرفیت در حال فعالیت هستند که نتیجه آن تولید حدود ۷۶۰ هزار واحد ماسک در روز است.

ماسککیوان گردان مدیر کل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره دستگاه های تولید ماسک شب گذشته وارد کشور شدند، گفت: از همان ابتدا تمرکز گذاری‌های بر افزایش تولید داشتیم تا بتوانیم نیاز کشور را در زمینه تولید ماسک تأمین کنیم و به همین دلیل برای واردات دستگاه های تولید ماسک افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و ساخت دستگاههای خطوط تولید ماسک برنامه‌ریزی کردیم.

او تاکید کرد: در شرایط فعلی نیاز کشور قابل پیش بینی و تعیین دقیق نیست اما با اقدامات مناسبی که انجام شده است از جمله واردات و تعدادی ماسک و افزایش تعداد دستگاه ها در واحد های تولیدی امیدوار هستیم که به زودی نیاز کشور برطرف شود.

گردان گفت: در شرایط فعلی ماشین آلات ثابت ما با حداکثر ظرفیت در حال فعالیت هستند که نتیجه آن تولید حدود ۷۶۰ هزار واحد ماسک در روز است اما کفاف نیاز داخل را نمی دهند و به همین دلیل به دنبال واردات این اقلام و افزایش خطوط تولیدی بودیم.

مدیر دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت با تأکید بر اینکه تعدادی از واحدهای تولیدی به دنبال نصب هر چه سریعتر این دستگاه های وارد شده هستند، بیان کرد: افزایش ظرفیت خطوط تولیدی می‌تواند نیاز کشور از ماسک را برطرف کند؛ در چند روز گذشته مقدار مناسبی ماسک است طریق وزارت صنعت وارد کشور شد که تا به رفع نیاز کشور از این محصول کمک کند.

گردان تاکید کرد: فرآیند واردات دستگاه‌های ذکر شده در حال تکمیل است و به زودی وارد چرخه تولید مسکن در کشور می‌شوند اخبار دقیق مربوط به واردات دستگاه های تولید ماسک فردا ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار