مراجعه شهروندان خرمشهری به سامانه غربالگری بیماری کرونا

فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر گفت:بیش از ۱۶ هزار خرمشهری در سامانه غربالگری کرونا خوداظهاری کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر با تأکید بر ضرورت مراجعه شهروندان خرمشهری به سامانه غربالگری بیماری کرونا، گفت: خوشبختانه بر اساس آمار دریافتی از مراجعات شهروندان خرمشهری به سامانه غربالگری بیماری کرونا، تا ساعت ۱۳ امروز بیش از ۱۶هزار و ۲۹۴ نفر از شهروندان خرمشهری در این سامانه خوداظهاری کردند.


او افزود: این سامانه به‌منظور همیاری به نظام سلامت کشور همچنین کاهش مراجعات شهروندان به مراکز درمانی برای پیشگیری از شیوع این بیماری طراحی شده و بر همین اساس مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان خرمشهر موظف شدند تا با تشویق کارکنان خود برای تکمیل پرسشنامه در سایت غربالگری بیماری کرونا، پیشتاز خوداظهاری برای تعیین وضعیت خود در زمینه این بیماری باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان خرمشهر ضمن قدردانی از شهروندان خرمشهری به سبب استقبال از خوداظهاری در سامانه ملی غربالگری بیماری کرونا، گفت: بیش از ۳۱ هزار و ۳۳۵ نفر نیز تا ساعت ۱۳ ظهر امروز در سامانه سیب وضعیت خود را خوداظهاری کردند.

حیدری در پایان از شهروندان خرمشهری و مینوشهری که تا کنون موفق به خوداظهاری در سامانه غربالگری بیماری کرونا نشده‌اند، خواست تا در اسرع وقت نسبت به مراجعه به سایت salamat.gov.ir و تکمیل پرسشنامه مربوطه اقدام کنند. انتظار می‌رود کارکنان دولت در خرمشهر نیز مشوق خانواده و دوستان خود برای شرکت در این خوداظهاری باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.