در بسته حوادث ۳ فروردین ۹۹ بخوانید؛

وانت بار‌های حامل کالای قاچاق به پارکینگ پلیس رسیدند

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۳ فروردین ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۳ فروردین ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف محموله‌های کالای قاچاق در ماهشهر

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با هدف تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید ملی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ماهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی ۶ دستگاه خودروی وانت بار حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی ۴۴ دستگاه ماشین لباسشویی، ۴ دستگاه ظرفشویی، ۹ دستگاه یخچال، یک هزار و ۵۲۴ عدد نوشیدنی انرژی زا، ۷۸۰ عدد ادکلن، یک هزار و ۲۵۰ عدد لوازم ماهیگیری به همراه مواد غذایی قاچاق کشف شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این رابطه ۶ نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

عامل متخلف اراضی ملی در ترکالکی گتوند دستگیر شد

سجاد خدادادی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند گفت: فرد متخلف به صورت غیرمجاز اراضی ملی پلاک یک بخش ۲ موسوم به ترکالکی را تصرف و تسطیح می‌کرد، که با ورود به موقع یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌گتوند، دستور دادستان و همکاری نیروی انتظامی از این اقدام جلوگیری شد.

او افزود: فرد متخلف توسط ماموران انتظامی کلانتری شهر ترکالکی گتوند دستگیر و راهی بازداشت شد، که پس از تشکیل پرونده با اخذ تعهد به صورت موقت آزاد شد.

خدادادی با بیان اینکه پرونده فرد مذکور در دستگاه قضایی در جریان است، اذعان داشت: زمین مذکور توسط فرد متخلف به حال سابق در آمد و یکدستگاه لودر نیز از متصرف توقیف شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند با بیان اینکه یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت مستمر و شبانه روزی به ویژه ایام نوروز در حال گشت زنی هستند، ادامه داد: طبق قانون هر گونه تغییر و تصرف اراضی ملی بدون مجوز جرم است و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

این مقام مسئول در پایان از مردم خواست ضمن رعایت اصول و نکات ایمنی هنگام استفاده از عرصه‌های طبیعی، درصورت مشاهده هرگونه تخلف، تصرف و آتش‌سوزی احتمالی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی مراتب را از طریق تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار