دادستان شیراز:

هرگونه تهدید علیه بهداشت عمومی جرم است

دادستان شیراز با تاکید بر اینکه هرگونه تهدید علیه بهداشت عمومی جرم است، گفت: با واگذار کنندگان منازل مبله به مسافران برخورد جدی می‌شود و این منازل پلمپ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدر آسیابی در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی امام علی (ع) پلیس فارس، با بیان اینکه بیش از ۹۹ درصد خودرو‌هایی که وارد فارس می‌شوند ساکن خود این استان هستند، گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، همه ورودی‌ها کنترل می‌شوند و در صورتی که فردی علائم این بیماری را داشته باشد بازگردانده و در صورت نیاز قرنطینه می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز بیان کرد: به منظور جلوگیری از انتقال ویروسا کرونا، نیروی انتظامی و شهرداری از برپایی هرگونه چادر مسافرتی در اقصی نقاط استان فارس جلوگیری و با کسانی که بخواهند تمرد کنند برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: یکی از وظایف اصلی ما در زمینه مقابله با ویروس کرونا، تامین سلامت شهروندان است تا انشاءالله بتوانیم با جدیت این بیماری را ریشه کن کنیم و شاهد جامعه‌ای پرنشاط و سالم باشیم.

حیدر آسیابی با اشاره به اینکه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ارایه هرگونه خدماتی در مهمان پذیرها، هتل‌ها، مناطق گردشگری، پارک‌ها و ... ممنوع است، از هموطنان درخواست کرد به هیچ وجه استان فارس را برای سفر انتخاب نکنند.

او در پایان عنوان داشت: با واگذار کنندگان منازل مبله به مسافران برخورد جدی می‌شود و این منازل پلمپ خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار