برنامه مسابقات ووشو در سال ۹۹

فدراسیون ووشو در سال ۹۹ رویداد‌های مهم از جمله قهرمانی آسیا در هند و جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا را پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رشته ورزشی ووشو در سال ۹۹ در مسابقات مهمی از جمله قهرمانی آسیا در هند و جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا باید شرکت کند. البته فدراسیون جهانی ووشو تقویم مسابقات این رشته ورزشی را برای سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که زمان مسابقات جام جهانی ساندا و قهرمانی جوانان جهان تغییر کرده است.

مسابقات جام جهانی ساندا در ابتدا قرار بود که در مهرماه سال آینده برگزار شود، اما این رقابت‌ها قرار است ۵ تا ۹ آذرماه ۹۹ در ملبورن استرالیا برگزار شود. ووشو کارانی که در مسابقات جهانی ووشو قهرمان شدند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی را گرفتند و آن‌ها در این مسابقات شرکت می‌کنند.

همچنین رقابت‌های قهرمانی ووشو جوانان جهان هم قرار بود در مهرماه پیگیری شود، اما زمان این مسابقات هم تغییر یافت و روز‌های ۲۱ تا ۲۸ آذرماه ۹۹ به میزبانی شهر رباط مراکش برگزار می‌شود.

علاوه بر این قرار است مسابقات ووشو قهرمانی آسیا (هند) در شهر یورماه ۹۹ برگزار شود که طبق تصمیم مسئولان فدراسیون ووشو قرار است ووشوکاران جوان در این مسابقات شرکت کنند و شهربانو منصوریان، الهه منصوریان و مریم هاشمی قهرمانان جهان در مسابقات آسیایی حضور ندارند.

طبق برنامه قرار است جام جهانی تالو در توکیو ژاپن هم آبان ماه ۹۹ برگزار شود.

بازی‌های لیگ برتر ووشو در بخش زنان و مردان که قرار بود در اسفندماه ۹۸ به پایان برسد به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شد و مرحله نیمه نهایی و فینال این مسابقات قرار است سال ۹۹ برگزار شود، اما هنوز زمان آن مشخص نیست.


بیشتر بخوانید: بازی های سرنوشت‌ساز در لیگ برتر ووشو


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار