به همت نیروهای جهادی انجام می‌شود؛

تولید روزانه ۲۵۰ کیلو آبمیوه برای بیماران کرونایی در قم

مسئول بخش تدارکات بیمارستان فرقانی قم گفت:نیروهای جهادی روزانه ۲۵۰ کیلوگرم آبمیوه برای توزیع در ۲ بیمارستان قم تولید می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،علی قجری،مسئول بخش تدارکات بیمارستان فرقانی قم اظهار کرد: ۲۰۰ نیروی جهادی طلبه که داوطلبان هیئتی و دانشجو نیز آنان را همراهی می‌کنند در سه شیفت برای تولید آمیوه در بیمارستان فرقانی قم فعالیت دارند.

او افزود: ۲۵ نفر با کمک خیرین، روزانه ۲۵۰ کیلو آبمیوه که حدود ۷۰۰ بطری می‌شود را برای یک شیفت کادر درمانی، جهادی و خدماتی و بیماران کرونایی در دو بیمارستان فرقانی و کامکار تهیه می‌کنند.

مسئول بخش تدارکات بیمارستان فرقانی قم گفت: نیروهای جهادی با کادر بیمارستانی در هر شیفت حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر هستند و ما نذرهای مردمی را میان بیماران، پزشکان، پرستاران توزیع می‌کنیم.

او در مورد نیاز بیماران کرونایی نیز اظهار داشت: بیماران کرونا برای بهتر شدن حالشان باید مایعات بخصوص آبمیوه بخورند و سیب و هویج مهمترین نیاز است که برای سلامتی آنها مفید است.

قجری ادامه داد: بیمارستان برای کادر درمانی و جهادی سه وعده غذا تدارک دیده است و اگر خیرین کمک کنند، میان وعده هم داده می‌شود.

تولید روزانه ۲۵۰ کیلو آبمیوه برای بیماران کرونایی در قم

او عنوان کرد: برخی هیئتی‌هایی که مراسم‌ها را تعطیل کردند، هزینه آن را برای بیمارستان می‌فرستند و موکب داران اربعین هم پای کار آمدند و برخی کارخانه داران و مردم هم کمک می‌کنند.

مسئول بخش تدارکات بیمارستان فرقانی قم بیان کرد: ما گروه‌های جهادی را تشکیل دادیم و یک گروه در بیمارستان و گروه دیگر ماسک تولید می‌کنند و عده‌ای از نیروهای جهادی و هیئتی با همکاری بسیج و نیروهای داوطلب ضدعفونی کردن شهر را به عهده گرفته‌اند و گروهی هم با کمک خیرین در حال تهیه بسته‌های غذایی برای نیازمندان هستند.

منبع:مهر

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.